مخاطب گرامی؛ شماره تلفن دفتر تهران شرکت آتلانتیک ۷۲۴ تغییر کرده است.
02191006595

سرتیتر خبرها

دولت کانادا واکسن کرونا را تایید کرد!

دولت کانادا برای پایان داده به کرونا واکسن را تایید کرد.

دولت کانادا با تایید واکسن کرونا در صدد ریشه کن کردن ویروس کرونا است. وزارت بهداشت کانادا از تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۰ با صدور اولین تاییدیه واکسن کرونا، کشور را برای به انجام رساندن بزرگترین کمپین واکسیناسیون در طول تاریخ آماده کرده است.

واکسن COVID-19 ساخته شده توسط Pfizer و BioNTech Manufacturing تنها واکسنی است که از سوی دولت، موفق به دریافت تاییدیه شده است. زیرا شواهد بدست آمده از آزمایشات بر روی این واکسن، حاکی از آن است که واکسن تایید شده در عین ایمن و موثر بودن برای مقابله با ویروس کرونا، از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار می باشد.

البته وزارت بهداشت کانادا برای واکسن Pfizer-BioNTech شرایط و ضوابط بهداشتی خاصی را در نظر گرفته است:

  • گزارش هایی مبنی بر نظارت ماهیانه باید حاوی عوارض جانبی این واکسن ها باشد.
  • داده های نهایی از آزمایش های بالینی، باید بیشتر حاوی داده هایی در رابطه با ایمنی و اثر بخشی این دارو باشد.
  • داده های کیفیت از طریق فرآیندهای کنترل‌گر هم لازم است، کیفیت واکسن های تولید شده را به تایید برساند.

با همه این امکانات است که کانادا توانسته پس از انگلیس (بریتانیا) و بحرین، به عنوان سومین کشور در جهان، واکسن کرونا را تایید کند.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، طی اطلاعیه ای اعلام نموده که با وارد کردن ۳۰،۰۰۰ دوز واکسن، تصمیم دارد این تعداد را تا آخر سال ۲۰۲۰ به ۲۴۹،۰۰۰ دوز رساند و در اوایل سال ۲۰۲۱ با در اختیار داشتن میلیون ها دوز دیگر، عمل واکسیناسیون شهروندان را به پیش برد.

 جاستین ترودو اعلام کرد که 30،000 دوز واکسن وارد کرده اند که تا اوایل 2021 به میلیونها دوز می رسد.
اعلامیه نخست وزیر کانادا درباره شروع واکسیناسیون

دولت کانادا در زمان بحران ویروس کرونا مهاجر می پذیرد!

از ابتدای پاندمی ویروس کرونا با اتخاذ شدن محدودیت های بسیار در طول تابستان، گرچه سیر نزولی در شیوع این بیماری ایجاد شد؛ ولی از آن زمان تا کنون با افزایش تعداد موارد ابتلا به کووید ۱۹، موج جدیدی در کشور به راه افتاد. به گونه ای که در طی این بحران، از میان بیش از ۴۳۰،۰۰۰ مورد مبتلا به این ویروس، متاسفانه چیزی در حدود ۱۳،۰۰۰ نفر از شهروندان، جان خود را از دست داده‌اند.

سیستم مهاجرت به کانادا که همچنان در بحران ناشی از ویروس کرونا به فعالیت خود ادامه داده است، بدنبال آن است که پس از پایان همه گیری این بیماری، از تعداد مهاجران بیشتری استقبال نماید.

طی چند روز اخیر، کانادا از طریق برگزاری جدیدترین پذیرش Express Entry، برای ۵۰۰۰ متقاضی واجد صلاحیت درخواست کننده اقامت دائم کانادا، دعوت نامه صادر کرده است.

از زمان آغاز برنامه اکسپرس اینتری در سال ۲۰۱۵، این اولین باری است که کانادا از طریق این سیستم، از بیش از ۱۰۰ هزار درخواست کننده، دعوت بعمل آورده است.

همچنین کانادا در اواخر ماه اکتبر بود که به معرفی برنامه سطوح مهاجرتی برای سال های ۲۰۲۱-۲۰۲۳ پرداخت. این برنامه با هدف جبران میزان مهاجران پذیرفته شده در زمان همه گیری ویروس کرونا، قرار است به پذیرش بیش از ۴۰۰ هزار مهاجر جدید اقدام نماید.

پذیرش مهاجران همواره از جمله سیاست هایی بوده است که دولت کانادا با توجه به افزایش جمعیت سالخوردگان و کاهش میزان زاد و ولد کشور، به منظور رشد و بهبود اوضاع اقتصادی در پیش گرفته است.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *