معرفی 10 تا از معروفترین سایت های کاریابی در کانادا

بهترین سایت های کاریابی در کانادا

قبل از مهاجرت به کانادا باید از موقعیت شغلی خود در کانادا اطمینان حاصل کنید. با گذراندن دوران تحصیل، شما می‌توانید با جستجو در سایت های کاریابی در کانادا و ارائه مدارک تحصیلی و تخصصی خود برای استخدام شدن در شرکت‌های مذکور درخواست همکاری بدهید و شغل مورد نظر خود را به راحتی پیدا کنید.

در این مقاله علاوه بر معرفی انواع سایت‌ها و روش‌های کاریابی، ۱۰ سایت‌‌ کاریابی در کانادا را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و به شما معرفی می‌کنیم. پس اگر قصد دریافت ویزای کار کانادا و یافتن شغل مناسب را دارید با ما تا پایان همراه باشید!

انواع روش‌های کاریابی در کانادا

  • استفاده از وب سایت‌های کاریابی معتبر
  • مراجعه به نمایشگاه‌های کاریابی در شهرهای مختلف
  • استفاده از بخش کاریابی روزنامه‌ها و دیگر نشریات
  • مراجعه به آژانس‌های کاریابی
  • پرس و جو بین دوستان و آشنایان جهت معرفی شغل

انواع سایت کاریابی در کانادا

وجود وب سایت‌های کاریابی معتبر در کانادا، باعث شده تا متقاضیان با مراجعه به آنها، با ارائه رزومه کاری خود و ایجاد امکان مصاحبه با کارفرمایان، به راحتی شغل متناسب تخصص خود را پیدا کرده و یا در مورد شرکت‌های کاری مورد نظر تحقیق نمایند. البته این وب سایت‌ها از انواع مختلفی برخوردارند که افراد می‌توانند بسته به شرایط خود از آنها استفاده نمایند.

۱- سایت‌های کاریابی در سطح فدرال

این دسته از سایت‌ها، به معرفی مشاغل موجود در اغلب مناطق و استان های کانادا می‌پردازد. وب سایت‌هایی چون:

  • Canada Job Bank
  • Indeed.ca
  • Workopolis.com
  • Monster.ca

۲- سایت کاریابی مشاغل دولتی در سطح فدرال

  • Working.com
  • Jobboom.ca

۳- سایت کاریابی مشاغل برای دانشجویان در سطح فدرال

  • AllStarJobs.ca

۴- سایت‌های کاریابی استان کبک

افراد ساکن در استان کبک، ضمن استفاده از دیگر سایت‌های کاریابی می‌توانند از وب سایت EmploiQuebec.net نیز استفاده نمایند.

۵- سایت‌های کاریابی دیگر استان‌های کانادا

اگرچه وب سایت‌های کاریابی در سطح فدرال افراد را در پیدا کردن شغل در استان‌های کانادا راهنمایی می‌کند اما علاوه بر این، هر کدام از استان‌ها از سایت‌های کاریابی مختص به خود برخوردارند که متقاضیان می‌توانند از آنها نیز استفاده نمایند.

  • آلبرتا Alberta
  • مانیتوبا Manitoba
  • نوا اسکوشیا Nova Scotia
  • ساسکاچوان Saskatchewan
  • نیو برانزویک New Brunswick
  • بریتیش کلمبیا British Columbia
  •  انتاریو Public Service Jobs in Ontario
  • جزیره پرنس ادوارد Prince Edward Island
  • نیوفاندلند و لابرادور Newfoundland and Labrador

۱۰ سایت‌‌ کاریابی در کانادا

۱. وب سایت کاریابی رابرت هالف (Robert Half)

اولین و برترین موسسه کاریابی در کانادا رابرت هالف می‌باشد. این وب سایت مطرح، هزاران موقعیت شغلی از شرکت‌های مختلف در سراسر جهان را در اختیار همگان قرار می‌دهد. برتری این سایت نسبت به دیگر سایت‌های کاریابی در کانادا در این است که افراد به دو صورت آنلاین و آفلاین می‌توانند برای یافتن شغل مورد نظر خود به راحتی جستجو کنند.

۲. وب سایت کاریابی CareerBuilder

بهترین سایت کاریابی در کانادا CareerBuilder می‌باشد. در این وب‌سایت شما می‌توانید به صورت آنلاین با توجه به موقعیت جغرافیایی و نیاز و علاقه خود شغل‌ها را فیلتر کرده تا به هدف مورد نظر خود نزدیک‌تر شوید و بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای را داشته باشید. یکی از مزیت‌های این سایت این است که شما می‌توانید در وبلاگ‌ سایت CareerBuilder که در زمینه موقعیت شغلی و قبولی در مصاحبات مطالب تخصصی و جامع ارائه می‌دهد شغل مورد نظر خود را آگاهانه‌تر گزینش کنید.

۳.  وب سایت کاریابی Eluta

سومین سایت کاریابی بین‌المللی در کانادا وب سایت Eluta، می‌باشد. این وب سایت مخصوص کشور کانادا و دربردارنده هزاران موقعیت شغلی مختلف است. شما می‌توانید با عضویت در کانال‌های اطلاع رسانی وب سایت Eluta و تعیین تخصص‌ و مهارت‌های خود آخرین اخبار روزانه مرتبط با مهارت‌تان را دریافت کنید. از بین چندین پیشنهاد شغل مورد نظر را انتخاب و رزومه خود را برای شرکت مورد نظر ارسال کنید تا در صورت داشتن صلاحیت با شما ارتباط برقرار کنند.

معرفی Indeed به عنوان یک سایت کاریابی در کانادا برای مهاجران تازه وارد جویای کار
Indeed یک سایت کاریابی در کانادا

۴. وب سایت کاریابی Indeed

شما می‌توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق کار به وب سایت Indeed که یکی از بهترین سایت‌های کاریابی در کانادا می‌باشد مراجعه کنید. در این وب‌سایت نیز هزاران آگهی شغلی از سراسر جهان در دسترس است. یکی از ویژگی‌های این وب‌سایت، در نظر گرفتن صفحه‌ای مجزا برای تمامی شرکت‌های موجود برای اعتبار سنجی می‌باشد. بر اساس فیلترهای مختلف برای پیدا کردن کار در کانادا می‌توانید جستجوی هدفمندتری داشته باشید.

۵. وب سایت کاریابی Jobboom

پنجمین وب‌سایت کاریابی در کانادا وب‌سایت Jobboom است که مخصوص آگهی‌های شغلی استان کبک کانادا می‌باشد. خدمات این سایت به دو زبان انگلیسی و فرانسوی ارائه می‌شود. وب‌سایت Jobboom نیز مانند رقیبان خود، فضایی را برای کارفرمایان و جویندگان کار اختصاص داده است به گونه‌ای که با آپلود رزومه در پروفایل آن را در دسترس وادیان امر قرار می‌دهیم. با عضویت در سرویس خبررسانی و ثبت اطلاعات تماس، آخرین آگهی‌های شغلی مرتبط با تخصص متقاضی به ایمیل او ارسال می‌شود. این وب‌سایت دارای وبلاگ سودمندی جهت آگاهی از زمینه شغلی و به دست آوردن دیدی برتر در بازار کار می‌باشد.

لینکدین نه تنها بهترین سایت کاریابی کانادا، بلکه در تمام دنیاست.
لینکدین: معروفترین سایت کاریابی

۶. وب سایت لینکدین LinkedIn

شبکه اجتماعی لینکدین، رقیبی قدرتمند برای تمام سایت‌های کاریابی در سراسر جهان می‌باشد. لینکدین یک شبکه اجتماعی مخصوص کار می‌باشد و با فراهم آوردن فضایی می‌توان با توجه به مهارت خود برای شغل مورد نظر خود درخواست داده و متقاضی و کارفرما به راحتی باهم ارتباط برقرار کنند. بدون شک هیچ وب‌سایتی به اندازه لینکدین در زمینه کاریابی موفق نبوده است. با قابلیت امکان follow، در لینکدین می‌توانید صفحه‌ تجاری کمپانی‌های مورد نظر را بررسی کرده یا با جستجوی هشتگ‌های مرتبط با شغلی که دوست دارید، از آخرین آگهی‌های شغلی باخبر شوید.

۷. وب سایت کاریابی Glassdoor

وب‌سایت Glassdoor یکی از وب‌سایت‌های مرجع کاریابی در کانادا می‌باشد. ویژگی منحصر به فرد این وب‌سایت، کارمندان واقعی شرکت‌هایی که عضو سایت هستند و دارای صفحه تجاری می‌باشند؛ می‌توانند تجربه‌ی خود از همکاری با شرکت مذکور را به ثبت برسانند. یکی از قوانین وب‌سایت Glassdor این است که هر شرکت موظف است که در آگهی استخدامی خود، میزان حقوق، شرایط مصاحبه و دیگر موارد مورد نظر خود را به ثبت برساند.

۸.  وب سایت کاریابی Monster

وب سایت Monster واقعا با معنای هیولای خود متناسب است. اگر بخواهم واضح‌تر توضیح دهم! این وب‌سایت هیولایی در زمینه‌ی کاریابی آنلاین است. وب سایت Monster بیشترین آگهی‌های استخدامی را نسبت به دیگر سایت‌های کاریابی در خود جا داده است. با ثبت رزومه در پروفایل و درج ایمیل، روزانه لیستی از شغل‌های مرتبط با مهارت برایتان ارسال می‌شود. با بررسی پیشنهادها شغل مورد نظر را انتخاب و درخواست همکاری می‌دهید.

۹. وب سایت کاریابی Simply Hired

برای کاریابی آنلاین در کانادا وب سایت Simply Hired را به شما معرفی می‌کنیم. این وبسایت  محدود با داشتن فیلترهای بسیاری در هر زمینه، از منطقه جغرافیایی ساکن در آن گرفته تا حقوق درخواستی یکی از برترین سایتهای کاریابی کانادا می‌باشد. وجود فیلترها باعث می‌شود جستجوی کار شما محدودتر، هدفمند و با سرعت بیشتری صورت پذیرد. می‌توانید با ثبت‌نام و درج اطلاعات خود در وب سایت Simply Hired، آگهی‌های شغلی خود را متناسب با مهارت مورد نظر روزانه دریافت کنید.

۱۰. وب سایت کاریابی Workopolis

یکی دیگر از سایت‌های مطرح در زمینه کاریابی آنلاین کانادا، وب سایت Workopolis می‌باشد. داشتن امکاناتی مانند رزومه ‌ساز آنلاین، موتور جستجو در میان هزاران آگهی شغلی، امکان ارسال ایمیل و اطلاع رسانی به متقاضی کار بر حسب مهارتی که دارد، امکان ارتباط بین کارفرما و کارجو به صورت آنلاین، این سایت را تبدیل به یکی از سایت‌های کاریابی آنلاین در کانادا در سطح جهانی کرده است.

کلام آخر

اگرچه کاریابی کانادا، از طریق روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است اما، استفاده از وب سایت کاریابی در کانادا، شرایط ایده‌آل‌تری را نسبت به دیگر روش‌ها ایجاد می‌کند. متقاضیان با تمرکز بر یک یا نهایتا دو سایت و یا استفاده از شرکت‌های کاریابی Recruiter Companies امکان یافتن و انتخاب شغل مورد نظر را برای خود فراهم می‌کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره شرایط ویزای کانادا با کارشناسان موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی