سرتیتر خبرها

جدیدترین پذیرش دولت کانادا باتوجه به گسترش ویروس کرونا

دریافت اقامت کانادا با توجه به شیوع ویروس کرونا

کانادا همچنان متقاضیان دریافت ویزا و مجوز مسافرتی را پذیرش می کند!

در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا و وجود چنین شرایط وخیمی در جهان، دولت کانادا همواره در حال پردازش و بررسی برنامه های مهاجرتی، روند صدور انواع ویزای کانادا و مجوز الکترونیکی سفر (ETA) می باشد.

مهاجران، پناهندگان و شهروندان کانادا (IRCC) در این باره می گویند:« هنوز هم برنامه های مهاجرتی و صدور ویزا و مجوز الکترونیکی سفر به کانادا (ETA)، با تمرکز بر روی برنامه های کارگران خارجی موقت مرتبط با خدمات پزشکی و تامین مواد غذایی، برای متقاضیان معاف از محدودیت مسافرتی ادامه خواهد داشت.»

اطلاعیه IRCC:

IRCC در اطلاعیه منتشر شده در تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۰ اعلام کرد که روند برنامه های آموزشی و مجوز تحصیلی تا حد امکان، پیش از شروع ترم تحصیلی پاییز، ادامه خواهد داشت.

متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی کانادا نیز که برای ارائه مدارک مربوط به بیومتریک، ۳۰ روز فرصت داشتند، هم اکنون از ۹۰ روز فرصت برخوردار خواهند بود.

با این حال بسیاری از مراکز ارائه و رسیدگی درخواست ویزا، طی یک اقدام ویژه به جهت جلوگیری از همه گیر شدن ویروس کرونا، بطور موقت تعطیل شده اند.

از این بین تنها برای دانشجویانی که قبل از اقدامات و محدودیت های مسافرتی از تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۰، مجوز تحصیلی صادر شده است، مجاز به ورود به خاک کانادا هستند.

دریافت اقامت کانادا با توجه به شیوع ویروس کرونا

دریافت اقامت کانادا با توجه به شیوع ویروس کرونا

اگرچه ارائه درخواست های دریافت اقامت دائم کانادا همچنان امکان پذیر است اما با این حال، تنها ساکنان دائمی که درخواستشان پیش از تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۰ تایید شده است، می توانند به کانادا سفر کنند.

به همین جهت امروزه بر اساس گفته IRCC و وجود محدودیت های سفری که باعث به تعلیق افتادن بسیاری از پردازش ها و بررسی های برنامه های مربوط به درخواست ویزای توریستی کانادا غیر ضروری شده است، امکان توزیع مجدد منابع و تمرکز بر خدمات اساسی فراهم می شود.

اقدامات مهاجرتی کانادا با توجه به گسترش ویروس کرونا (COVID-19)

با شیوع و گسترش همگانی ویروس کرونا، دولت کانادا اقدامات مهاجرتی ویژه ای را برای اتباع خارجی همچون کارگران خارجی موقت، دانشجویان بین المللی و خانواده های آنها اعمال کرده است.

با این حال، با وجود این تحولات اخیر، IRCC، ضمن صدور معافیت های بسیار، اعلام کرده که همچنان به روند برنامه های مهاجرتی ادامه خواهد داد. به همین منظور دانشجویان، بازدیدکنندگان و نیروی کار معاف از محدودیت های سفری می توانند بصورت آنلاین برای درخواست خود اقدام نمایند.

متقاضیان عزیز جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط مهاجرت به کانادا در دوران شیوع همگانی ویروس کرونا، می توانند با مشاوران موسسه مهاجرتی کانادا آتلانتیک ۷۲۴ در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *