مخاطب گرامی؛ شماره تلفن دفتر تهران شرکت آتلانتیک ۷۲۴ تغییر کرده است.
02191006595

پذیرش فوق دکتری در کانادا

در این مقاله می خواهیم در رابطه با پذیرش فوق دکتری کانادا صحبت کنیم. فوق دکترا مقطعی است که افراد بعد از دریافت مدرک دکترا خواهان ادامه تحصیل بیشتر هستند. می توان گفت شما برای تحصیل در مقطع فوق دکترا در کانادا نمی توانید یک شرایط خاص را برای پذیرش در تمامی دانشگاه های کانادا در نظر بگیرید. هر دانشگاهی با توجه به صلاحدید مدیریتی و سیستم دانشگاه یکسری شرایط را برای پذیرش دانشجویان فوق دکترا در نظر گرفته است.

پذیرش فوق دکتری در کانادا

برای مشاوره حضوری و تلفنی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شرایط شما را رازیابی کنند.

مراحل دریافت پذیرش پسا دکتری در کانادا

پذیرش پسا دکترا در کانادا (پست داک کانادا یا دوره فوق دکترا) جزو اهداف بسیاری از دانشجویان مقطع دکترا می باشد. زیرا دریافت این پذیرش از دانشگاه های معتبر کانادا سبب می شود که فرد از نظر شرایط اجتماعی و موقعیت کاری چند درجه ارتقا پیدا کند. اگر شما بتوانید در این کشور تحصیل خود را ادامه دهید می توان گفت آینده روشنی برای شما در پیش است.

 هر دانشجویی برای دریافت پذیرش در مقطع ارشد، دکترا، فوق دکترا نیاز به توصیه نامه از اساتید قبلی خود دارد. توصیه نامه خوب سبب می شود که احتمال دریافت پذیرش شما بسیار افزایش پیدا کند. در نظر داشته باشید این کار بسیار زمانبر و طولانی است و شما برای انجام آن باید صبر داشته باشید. البته داشتن تمکن مالی و داشتن رزومه قوی کاری نیز یک عامل بسیار مهم برای دریافت پذیرش از دانشگاه های کانادا است.

برای پذیرش فوق دکتری کانادا باید تمام مدارک را تهیه نمایید. زیرا در صورت وجود نقص در هر یک از مدارک شما روند کاری تان با شکست مواجه می شود‌.  دانشگاه ها و مراکز آموزشی دارای یک سری اپلیکیشن می باشند. شما با پر کردن این اپلیکیشن می توانید مراحل کاری خود را سرعت ببخشید. به عنوان مثال در این اپلیکیشن می توانید اطلاعات شخصی، ریز نمرات، ارسال مدرک زبان، مقاطع تحصیلی قبلی و … را بارگذاری نمایید. باید مدت زمان مشخصی را برای دریافت نتیجه منتظر بمانید. به طور کلی دو ماه بعد از اینکه شما مدارک خود را از طریق اپلیکیشن برای دانشگاه مورد نظر را انتخاب کردید نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

‌ توجه داشته باشید ابتدا باید پذیرش مقطع فوق دکترای خود را از دانشگاه مورد نظر در کانادا دریافت کنید و سپس برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام نمایید. بعضی از دوره های پسا دکترا در کانادا ویژه و خاص هستند. بعضی از این دوره ها فقط در یک سری از موسسات و دانشگاه های خاص ارائه می شوند. برای اطلاع از این دوره ها می توانید آن را در سایت دانشگاه های مختلف مشاهده نمایید. برای اینکه از این موضوع اطلاع پیدا کنید نیز  می توانید از افراد متخصص در این زمینه مشورت بگیرید.

شرایط پذیرش پسا دکترا در کانادا یا پست داک کانادا یا دوره فوق دکترا در کانادا

اپلای برای دوره فوق دکتری در کانادا

برای اپلای و گرفتن پذیرش پسا دکتری در کانادا لازم است درخواست خود را ارسال نمایید. تمام مدارکی که در بالا عنوان شد جزو مدارک اجباری و ضروری برای دریافت پذیرش تحصیلی در این مقطع است. هر چقدر مدارک شما کامل تر باشد می توان‌گفت شانس شما برای دریافت این پذیرش و تحصیل در کانادا نیز بیشتر می‌شود. اگر‌ شما مدارک اشتباه و ناقص ارائه دهید درخواست شما رد می شود و زمان تان هدر می رود. در نتیجه بهتر است از مدارک مورد نیاز هر دانشگاهی مطلع شوید و این مدارک را دقیق و درست ارسال کنید. همچنین می توانید از موسسه ها و شرکت هایی که در زمینه دریافت پذیرش و ویزای تحصیلی تبحر دارند ‌کمک ‌بگیرید. برای اطلاعات بیشتر درباره شرایط تحصیل و مهاجرت به کانادا با کارشناسان ما در آتلانتیک ۷۲۴ تماس بگیرید.

به این صورت می توانید قدم های درست بردارید. همچنین می توانید در زمانی کوتاه تر پذیرش تحصیلی و بعد از آن ویزای تحصیلی خود را دریافت نمایید. هر چقدر افراد از شرکت های باتجربه در این زمینه کمک بگیرند می توانند راسخ تر به مسیر خود ادامه دهند. امید است با این مطلب توانسته باشید در زمینه دریافت و پذیرش فوق دکتری کانادا اطلاعات مفید و سودمندی به دست آورید.

فرم ارزیابی اولیه

برای شروع روند مهاجرت خود ، لطفا ابتدا فرم ارزیابی را تکمیل کنید.