سرتیتر خبرها

کاهش حداقل امتیاز اکسپرس اینتری کانادا

کاهش حداقل امتیاز اکسپرس اینتری کانادا

اکسپرس اینتری در قرعه کشی جدید خود، متقاضیانی با حداقل امتیاز ۳۵۷ را برای دریافت اقامت کانادا دعوت می نماید.

بر اساس این خبر، در جدید ترین قرعه کشی سیستم اکسپرس اینتری کانادا که در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۹ برگزار شد، دولت کانادا از ۵۰۰ نفر متقاضیانی که ضمن تقاضای دریافت اقامت دائم، در سیستم جامع رتبه بندی، از حداقل امتیاز ۳۵۷ برخوردار می باشد برای اخذ اقامت دعوت می کند.

این قرعه کشی ویژه فدرال کانادا، که دومین برنامه اختصاصی در سال ۲۰۱۹ بود، با هدف قرار دادن کاندیدای متخصص و متقاضیان خارجی دارای گواهی مدرک تحصیلی، برگزار شد تا نشان دهد که این افراد برای بیزینس یک تجارت در کانادا، از شرایط و مهارت های لازم و یا از دیگر معیار های لازم جهت اشتغال در کانادا و دریافت ویزای کار کانادا برخوردارند.

برنامه مشاغل با نیروی متخصص و ماهر

برنامه مشاغل با نیروی متخصص و ماهر یکی از ۳ برنامه مدیریت شده توسط سیستم اکسپرس اینتری می باشد که برای مهاجران متخصص و با مهارت بالا بسیار مناسب است.

حداقل امتیاز اکسپرس اینتری

در واقع در این برنامه، سیستم اکسپرس اینتری بر اساس معیارهایی چون مهارت زبان، سن، تحصیلات، تجربه کاری، میزان سرمایه و دارایی و… افراد متقاضی را ضمن مدیریت در ۳ گروه بیزینس های دارای مهارت، گروه های تجربه کانادایی و نیروی کار متخصص فدرال، امتیاز بندی می نماید و در نهایت برای متقاضیانی با کسب امتیاز بالا در سیستم رتبه بندی و امتیازدهی CRS، جهت اخذ اقامت دائم کانادا دعوتنامه ارسال می کند. (البته باید توجه شود که اداره مهاجرت در کانادا، این دعوت نامه ها را به فاصله هر دو هفته صادر می نماید.)

در حال حاضر تمام قرعه کشی های انجام شده توسط اکسپرس اینتری و همچنین قرعه کشی ۱۶ اکتبر نیز در هر سه گروه ذکر شده فعالیت دارد. به گونه ای که قرعه کشی قبلی (برگزار شده در تاریخ ۲ اکتبر)، یک قرعه کشی تمام برنامه ای بود که با صدور  ۳۹۰۰ دعوتنامه برای درخواست، سعی داشت با هدف پذیرش بالاتر کانادا برای سه برنامه سیستم اکسپرس اینتری، تساوی های بیشتری را برای مهاجران متخصص و با مهارت بالا در سال های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ از سر گیرد.

دعوت از متقاضیان با حداقل امتیاز ۳۵۷

در این پذیرش (که در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۹ در ساعت ۲۰:۳۶:۴۲ UTCبرگزار شد) سیستم اکسپرس اینتری، متقاضیان را بجای داشتن ۴۳۸ امتیاز، با حداقل ۳۵۷ امتیاز (با کم کردن ۸۱ امتیاز)، برای دریافت اقامت دائم کانادا قبول می کردند. 

در واقع همه کاندیدهای مشاغل دارای مهارت که قبل از این تاریخ و ساعت (با نمره ۳۵۷ در CRS و یا نمره ای بالاتر) وارد پروفایل خود در سیستم اکسپرس اینتری شده اند، توانسته اند دعوت نامه درخواست (ITA) برای اقامت دائم را دریافت نمایند.

این در حالی است که در قرعه کشی قبلی، افراد با داشتن امتیاز ۴۶۴ موفق به دریافت دعوتنامه اخذ اقامت دائم می شدند.

برای اطلاع بیشتر از حداقل امتیاز های لازم در هر دوره، به نمودار زیر توجه نمایید:

کاهش امتیاز اکسپرس اینتری

“با توجه به اهداف بالاتر کانادا برای امسال و ۲۰۲۰، قرعه کشی های بزرگ مطمئنا در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۹ از سر گرفته خواهند شد.”

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *