سرتیتر خبرها

کانادا سومین کشور برتر برای مهاجرت و سرمایه گذاری شد!

کانادا سومین کشور برتر برای مهاجرت و سرمایه گذاری شد!

امروزه کانادا به یکی از بهترین مقاصد جهان برای مهاجرت از طریق ویزای سرمایه گذاری تبدیل شده است، به گونه ای که این کشور در سال جاری توانست در فهرست شاخص های بین المللی Anholt-Ipsos، از بین ۵۵ کشور جهان و پس از کشور آلمان و فرانسه، در رتبه سوم قرار بگیرد.

در واقع این رتبه بندی ها بر اساس یک مصاحبه آنلاین با ۲۰۳۵۳۵ نفر از افراد بالای ۱۸ سال در ۲۰ کشور جهان انجام شد. که از این بین کشور کانادا توانست در ۳ گروه از ۶ گروهی که برای رتبه بندی ۵۰ کشور مورد استفاده قرار گرفت، رتبه اول در سرمایه گذاری، مهاجرت، مردم و حکومت را کسب نماید.

همچنین تنها این کشور (کانادا) از بین ۵ کشور برتر، موفق به بهبود جایگاه و موقعیت خود در مدیریت، فرهنگ و جهانگردی شد و تعداد زیادی از متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را به خود جذب می کند. 

کانادا یکی از بهترین مقاصد جهان برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری است!

کانادا از جمله کشورهایی است که در دو سال پیاپی موفق به کسب رتبه نخست برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری می شود، چرا که این کشور قدرت یک دولت و حکومت را در جذب افراد به زندگی، کار یا تحصیلات و همچنین درک از کیفیت زندگی و محیط تجاری، به رسمیت می شناسد.

کانادا سومین کشور برتر برای مهاجرت و سرمایه گذاری شد!

امتیازدهی مهاجرت و سرمایه گذاری

نمره و امتیاز مهاجرت و سرمایه گذاری بر اساس ۵ ویژگی چون کیفیت زندگی، کسب و کار، مدارک تحصیلی، سرمایه گذاری در تجارت و برابری در جامعه انجام می شود.

به گونه ای که سخنگوی محقق این شاخص بین المللی؛ (Vadim Velosz)، در گفتگو با CIC News درباره این یافته ها بیان کرده است که: ” مهاجرت و سرمایه گذاری، شاخصی جهت ارزیابی قدرت یک کشور در جذب استعداد و سرمایه است.”

همچنین وی گفت: “این مسئله نه تنها با در نظر گرفتن تحصیلات، کار یا زندگی در آن کشور ارزیابی می شود، بلکه با توجه به درک رونق اقتصادی کشور، برابری فرصت ها و در نهایت اندازه گیری اینکه آیا این مکان از کیفیت مناسب برای زندگی برخوردار است، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

همچنین از شرکت کنندگان در این تحقیق نیز خواسته شد که به ۵۰ کشور جهان “ویژگی های شخصیتی” ارائه دهند. که از این بین، بیشتر افراد، کشور کانادا را ۳۹% دوستانه، ۳۰% قابل اعتماد ، ۲۹% خوشحال و ۱۹% سخاوتمندانه، معرفی کردند.

و در نهایت طبق بیانیه تیم تحقیقاتی ولوس، “یک برند ملی و با شهرت، یک شبه ساخته نمی شود؛ چرا که یک کشور به ندرت می تواند بدون حفظ وجهه خود، در بین ۵ گروه برتر (فهرست برندسازی ملی) رتبه کسب کند.”

یکی از روشهای کم هزینه و مناسب برای دریافت اقامت که می تواند جایگزین روش پرهزینه و طولانی مدت سرمایه گذاری در کانادا باشد، مهاجرت از طریق دریافت ویزای استارتاپ کانادا است. کارشناسان آتلانتیک ۷۲۴ آماده ارائه مشاوره در این زمینه هستند.

اگر شما هم علاقه‌مند به سرمایه گذاری در کانادا هستید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و شرایط دریافت ویزای سرمایه گذاری کانادا با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *