سرتیتر خبرها

پذیرش 169 نفر متقاضی مهاجرت به استان کبک

پذیرش ۱۶۹ نفر متقاضی مهاجرت به استان کبک

استان کبک در آخرین پذیرش خود که در ۲۵ سپتامبر برگزار شد، دعوت نامه های جدیدی را برای ۱۶۹ نفر از متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص کبک صادر کرد.

جزییات پذیرش استان کبک در ۲۵ سپتامبر

بر اساس این گزارش، اداره مهاجرت استان کبک در این پذیرش، دعوتنامه های جدید را برای ۱۶۹ نفر از متقاضیانی صادر کرده است که جز ۱۶۰۰۰ نامزد برنامه نیروی کار متخصص استان کبک (QSWP) بودند و برنامه های اصلی خود را در سیستم Arrima بر اساس قانون وضع شده مهاجرت به استان کبک (در تاریخ ۱۶ June 2019) اعمال کرده اند.

همچنین این دعوتنامه برای متقاضیانی که ضمن ثبت نام (تخصص و علاقه مندی های خود) در پروفایل برنامه Arrima، موفق به دریافت پیشنهاد شغلی مناسب شده اند و یا متقاضیان خارجی که دارای ویزای کار کانادا در این استان می باشند نیز صادر شده است.

در واقع تمام متقاضیان دعوت شده در پذیرش ۲۵ سپتامبر، افرادی هستند که در سیستم ثبت نام آنلاین کبک (سیستم Arrima) از پروفایل شخصی برخوردارند.

لازم به ذکر است که استان کبک از ۴ جولای (July) تا کنون ۱۵۹۵ دعوتنامه را برای متقاضیان مهاجرت به استان کبک که دارای پروفایل شخصی در سیستم Arrima می باشند، صادر کرده است.

پذیرش ۱۶۹ نفر متقاضی مهاجرت به استان کبک

سیستم Arrima

Arrima از جمله سیستم هایی است که در سال ۲۰۱۸ برای مدیریت بانک افراد متقاضی QSWP (اسکلید ورکر) و برای ثبت نام پروفایل Expression of interes) EOI) معرفی و راه اندازی شد. که این پروفایل پس از ثبت نام در این سیستم به بانک متقاضیان اسکلید ورکر (QSWP) فرستاده می شود.

لازم به ذکر است که برنامه نیروی کار متخصص استان کبک، که یکی از برنامه های مهاجرتی به این استان می باشد طی تغییرات اساسی در سال ۲۰۱۸ به سیستم اکسپرس اینتری فدرال EOl تغییر یافت.

سیستم اکسپرس اینتری فدرال EOl

بر اساس سیستم اکسپرس اینتری فدرال EOl، افراد جهت مهاجرت به استان کبک از طریق برنامه نیروی متخصص و سایر برنامه های مهاجرتی لازم است تا در ابتدا در سایت Arrima پروفایل شخصی خود را ثبت کنند (این مرحله نیازمند پرداخت هزینه نیست) و سپس برای دریافت دعوتنامه، منتظر دوره های انتخاباتی باشند.

همچنین هر یک از متقاضیان پس از ثبت نام پروفایل شخصی خود، بر اساس میزان مهارت در زبان، سن، تحصیلات، میزان سرمایه، داشتن اقوام و تجربه کاری و دیگر معیارهای لازم، رتبه بندی می شوند و امتیاز دریافت می کنند.

سپس بسته به میزان امتیاز و عدم وجود نیروی کار کافی، هر یک از افراد برای ارائه درخواست CSQ، برای بخش هایی از استان کبک انتخاب می شوند.

و در نهایت متقاضیانی که CSQ دریافت می کنند، در صورت تاییدیه آزمایش های پزشکی و عدم داشتن سو پیشینه، می توانند برای درخواست اقامت کانادا در وزارت مهاجرت فدرال کانادا، اقدام نمایند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *