مخاطب گرامی؛ شماره تلفن دفتر تهران شرکت آتلانتیک ۷۲۴ تغییر کرده است.
02191006595

شرایط اخذ ویزای کانادا بدون شینگن

ویزای کانادا بدون شینگن

یکی از متداول‌ترین سوالاتی که ممکن است در ابتدای امور مهاجرتی برای متقاضیان پیش بیاید این است که آیا اخذ ویزای کانادا بدون شینگن امکان پذیر است؟

چرا که بسیاری از افراد فکر می‌کنند که گرفتن ویزای کانادا بدون شینگن امکان‌پذیر نمی‌باشد و لازم است تا در ابتدا متقاضی ویزای شینگن را دریافت و سپس برای اخذ ویزای کانادا اقدام نماید. اما امروزه افراد می‌توانند با داشتن مدارکی خاص و رعایت یک سری شرایط، ویزای کانادا بدون شینگن را دریافت نمایند. به همین جهت ما سعی داریم در این مقاله شما عزیزان را با این شرایط و روش‌ها آشنا کنیم.

اگر در ابتدای راه مهاجرت هستید پیشنهاد می‌کنیم مقاله “برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟” را مطالعه کنید.

شرایط اخذ ویزای کانادا بدون شینگن چیست؟

در حال حاضر شرایط و عوامل بسیاری چون وضعیت مالی، دعوتنامه، تاریخچه سفر متقاضی، شغل و افسر مهاجرت وجود دارند که می‌تواند در دریافت ویزای کانادا موثر باشد.

دریافت ویزای شینگن نیز یکی از روش‌هایی است که افراد می‌توانند با کمک آن، ویزای کشور کانادا را به راحتی دریافت نمایند. اما دریافت ویزای کانادا بدون شینگن نیز با رعایت کردن شرایط و استانداردهایی امکان پذیر است که در زیر به شرح هر یک می‌پردازیم:

  • برخورداری از پاسپورت قوی

داشتن پاسپورت قوی به این معناست که فرد متقاضی از تاریخچه و سابقه سفر قوی تری برخوردار است. بدین منظور که فرد تا کنون سفرهای بسیاری به کشورهایی چون ترکیه، چین، امارات، هند داشته و پاسپورتش از تعداد برچسب های ویزا بیشتری برخوردار می باشد. در این صورت می تواند به راحتی ویزای کانادا بدون شینگن را دریافت نماید.

  • داشتن دعوت‌نامه

داشتن دعوت‌نامه نیز از دیگر روش‌هایی است که فرد می‌تواند با کمک آن ویزای کانادا بدون شینگن را دریافت نماید.

همچنین برای تایید شدن دعوت‌نامه از سوی افسران سفارت، لازم است تا در دعوت‌نامه، تمامی مشخصات فرد فرستنده و فرد گیرنده (همانند نام و نام خانوادگی، وضعیت اقامت و آدرس) قید شده باشد.

آیا داشتن ویزای شینگن برای اخذ ویزای کانادا ضروری است؟

بر اساس اطلاعات ثبت شده در سایت رسمی سفارت کانادا، اخذ ویزای کانادا بدون هیچ ضرورتی به داشتن ویزای شینگن، امکان‌پذیر است. اما با توجه به شرایط ذکر شده در بالا، داشتن پاسپورتی قوی و یا برخورداری از سابقه مسافرتی مناسب، از جمله عواملی است که نقش بسزایی در دریافت ویزای کانادا بدون شینگن دارد؛ زیرا می‌تواند افسران مهاجرتی را برای دریافت ویزای کانادا مجاب نماید.

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن چیست؟

ویزای شینگن از جمله ویزاهایی است که به افراد متقاضی در کشورهای اتحادیه اروپا و کشورهای عضو انجمن تجارت آزاد اروپا، این امکان را می‌دهد تا بدون پاسپورت و ویزا در مرزهای خود و بدون ویزا به کشورهای همسایه سفر کنند. همچنین متقاضیان خارجی (خارج از کشورهای اتحادیه اروپا) می‌توانند با کمک دریافت این ویزا، تا پایان اعتبار و مهلت ویزا در کشورهای اتحادیه اروپایی سفر کنند. به همین جهت، ویزای شینگن یکی از معتبرترین ویزای موجود می‌باشد که در صورت نداشتن پاسپورتی قوی، به فرد کمک می‌کنند تا ویزای کشور مورد نظر را دریافت نماید. در واقع با گرفتن این ویزا، فرد می‌تواند به سفارت نشان دهد که به کشورهای خارجی سفر داشته و بعد از مدتی به کشور خود باز گشته است. بدین منظور، دریافت ویزای شینگن باعث می‌شود که به راحتی بتوانید ویزای کانادا خود را دریافت نمایید؛ چرا که ویزای شینگن از نظر افسران سفارت از تاثیر و اعتبار بسیاری برخوردار است. البته همانطور که گفته شد دریافت ویزای کانادا بدون شینگن با رعایت شرایطی امکان‌پذیر می‌باشد.

انواع ویزاهای معتبر برای دریافت ویزای کانادا

متقاضیانی که قصد دریافت ویزای کانادا را دارند، می‌توانند در ابتدای امر با دریافت ویزاهای معتبر و با ارزشی چون ویزای شینگن، ویزای انگلیس، ویزای استرالیا، ویزای آمریکا و ویزای ژاپن، براحتی ویزای خود را دریافت نمایند. لازم به ذکر است که در صورت برخورداری از ویزای انگلیس و رفتن به کشور مالزی، به فرد این امکان را می‌دهد تا بتواند ویزای کانادا بدون شینگن را دریافت نماید.

چه مواردی شانس قبولی برای دریافت ویزای کانادا را بالا می‌برد؟

داشتن ویزای‌های معتبر و ارزشمند همچون ویزای انگلیس، استرالیا، ویزای ژاپن، ویزای آمریکا و به طبع ویزای شینگن می‌تواند شانس افراد را در دریافت ویزای کانادا افزایش دهد. عدم وجود هر یک از این ویزاها در پاسپورت متقاضیان، قطعا باعث کاهش قبولی و پذیرش آنها می‌شود. به همین جهت، بهتر است که در صورت نداشتن ویزاهای معتبر در گذرنامه خود، برای دریافت ویزای کانادا بدون شینگن در ابتدا سابقه مسافرتی و گذرنامه خود را قوی‌تر کنید.

نکات مهم جهت اخذ ویزای کانادا بدون شینگن

  • با توجه به توضیحات، ویزای شینگن برای اخذ ویزای کانادا امری الزامی نیست؛ اما می‌تواند تاثیر زیادی در دریافت ویزا داشته باشد. زیرا به ماموران مهاجرتی اثبات می‌کند که فرد پس از اتمام مدت اعتبار ویزا به کشور مبدا باز می‌گردد و قصد اقامت کانادا برای مدت طولانی را ندارد.
  • نداشتن سابقه مسافرتی قوی از جمله دلایلی است که منجر به رد و ریجکت شدن درخواست اخذ ویزا می‌شود.
  • داشتن دعوتنامه رسمی از سوی اقوام، دوست و یا شرکت‌های کانادایی در دریافت ویزا بسیار تاثیر گذار است.
  • ارائه اسنادی که اثبات‌کننده داشتن وابستگی در کشور مبدا می‌باشد، با مجاب کردن افسران مهاجرتی جهت بازگشت به کشور خود، می‌تواند در روند پرونده تاثیرات مثبتی داشته باشد.

گروه متخصص و کارآمد آتلانتیک ۷۲۴ یکی از بهترین‌ها در زمینه امور مهاجرتی می‌باشد که ضمن مشاوره و راهنمایی‌های مناسب به علاقه‌مندانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، همواره در تلاشند تا تمامی مراحل مربوطه را با بهترین و قانونی‌ترین روش‌ها و در کوتاه‌ترین مدت به پایان برسانند.

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی