مخاطب گرامی؛ شماره تلفن دفتر تهران شرکت آتلانتیک ۷۲۴ تغییر کرده است.
02191006595

شرایط دریافت ویزای والدین کانادا (Super Visa)

به طور کلی سوپر ویزای کانادا یا همان ویزای والدین کانادا به ویزایی گفته می‌شود که از سوی اداره مهاجرت کانادا تنها به والدین و بزرگ‌ترها یا به عبارتی پدربزرگ و مادربزرگ‌هایی داده می‌شود که فرزندان و نوه‌های آنان به عنوان یکی از شهروندان مقیم آن کشور محسوب می‌شوند.

شرایط دریافت ویزای والدین کانادا (Super Visa)

برای مشاوره حضوری و تلفنی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شرایط شما را رازیابی کنند.

دانستنی‌هایی درباره ویزای والدین کانادا super visa

از گذشته‌های بسیار دور تا به امروز همواره یکی از اولویت‌های مهم و اصلی مردم کشور کانادا حفظ ارزش‌های خانوادگی و ارج نهادن به کانون گرم خانواده است. یقیناً آن دسته از افرادی که به کانادا سفر کرده‌اند به وضوح میزان ارزش خانواده در این کشور را لمس کرده‌اند. از این رو یکی از مواردی که همیشه برای تمامی مهاجران به عنوان یک مزیت منحصر به فرد کشور کانادا در نظر گرفته می‌شود که معمولاً کمتر کشوری از آن برخوردار است داشتن سوپر ویزای کانادا می‌باشد. این نوع ویزای کانادا برای آن دسته از افرادی صادر گردیده که خود مقیم یکی از استان‌های کشور کانادا هستند اما والدین آنان در جایی خارج از این کشور زندگی می‌کنند. در این مقاله می‌خواهیم هر آنچه که قرار است درباره سوپر ویزای کانادا بدانید را برایتان توضیح دهیم. پس با ما همراه باشید.

شرایط سوپر ویزای کانادا چیست؟

این نوع ویزا که به عنوان یک امتیازمهاجرت به کانادا تلقی می‌شود برای دارندگان خود این امکان را فراهم می‌آورد تا برخلاف ویزای مولتی ۵ ساله کانادا که افراد با داشتن آن تنها ۶ ماه می‌توانند در خاک کانادا اقامت داشته باشند، به مدت ۲ سال متوالی در این کشور زندگی کنند. بدون آنکه مجبور شوند خاک کانادا را پس از گذشت شش ماه ترک کنند.
باید گفت که ویزای والدین کانادا نیز درست همانند ویزای توریستی کانادا به این کشور به دو حالت سینگل و مالتیپل برای دارندگان آن صادر می‌گردد. از آنجایی که ویزای سینگل سوپر ویزا تنها یک بار اجازه وارد شدن به کشور کانادا را برای دارندگان صادر می‌کند. این در حالی است که ویزای مالتیپل سوپر ویزا به صاحبان آن این امکان را خواهد داد به صورت چندین بار متوالی وارد خاک کشور کانادا شوند بدون آنکه برای هر بار ورود مجدد نیازی به تمدید ویزای خود داشته باشند. به طور معمول اعتبار و مهلت استفاده از سوپر ویزا کانادا به مدت اعتبار پاسپورت افرادی که مقیم کشور کانادا هستند بستگی دارد. معمولاً اداره مهاجرت کانادا به افرادی که دارای شایستگی دریافت اخذ سوپر ویزای کانادا برای پدر و مادر و بزرگ‌ترهای خود باشند اعتبار ۱۰ ساله اعطا می‌کند.

شرایط سوپر ویزای کانادا برای والدین

چه کسانی می‌توانند ویزای والدین کانادا دریافت کنند؟

همان‌طور که اشاره شد سوپر ویزا تنها مختص والدین، پدربزرگ و مادربزرگ افرادی است که به عنوان شهروند این کشور موفق به اخذ اقامت دائم در این کشور شده‌اند. در نتیجه به غیر از این دسته از افراد مذکور، کسانی دیگر حتی فامیل های درجه یک مانند خواهر و برادر نیز نمی‌توانند از امتیاز سوپر ویزا کانادا استفاده کنند.

مدارک لازم برای دریافت سوپر ویزای کانادا

مانند سایر ویزاهای کانادا اخذ ویزای والدین کانادا نیز مستلزم شرایط خاصی می‌باشد. به غیر شرایطی که در بالا به آن اشاره شد متقاضیان این نوع ویزا باید تمامی مدارک و شرایط ذیل را برای دریافت این ویزا فراهم آورند:

  • فرم تکمیل شده مربوط به تقاضای مهاجرت والدین به کانادا
  • ارائه تمامی مدارک شخصی به همراه فتوکپی
  • ارائه تمامی مدارک به یکی از زبان‌های انگلیسی و فرانسه
  • ارائه گواهی سلامت پزشکی که معمولاً توسط پزشک رسمی کشور کانادا صادر می‌گردد.
  • ارائه گواهی مبنی بر اینکه فردی که درخواست سوپر ویزا برای خانواده خود کرده است خود مقیم یکی از شهرهای کانادا می‌باشد.
  • داشتن یکی از بیمه‌های پزشکی که حداقل یک سال اعتبار داشته باشد

فرم ارزیابی اولیه

برای شروع روند مهاجرت خود ، لطفا ابتدا فرم ارزیابی را تکمیل کنید.