ویزای توریستی کار کوتاه مدت

کانادا یکی از کشورهای محبوب به حساب می‌آید که این روزها بسیاری از افراد به دنبال گرفتن ویزای این کشور برای ادامه زندگی هستند. در این میان به دلیل مزایایی که این کشور برای مهاجران خود در نظر می‌گیرد، بسیاری از افراد برای کسب درآمد در این کشور به دنبال گرفتن ویزای کار کوتاه مدت کانادا هستند که نوعی ویزای توریستی کانادا محسوب می‌شود.
برای گرفتن ویزای کاری کوتاه مدت کانادا می‌توانید از دو طریق اقدام نمایید. از طریق اسکیل ورکر و یا داشتن جاب آفر از یک کارفرمای کانادایی می توان ویزای کار کوتاه مدت این کشور را دریافت کرد. البته ناگفته نماند برای گرفتن ویزای کاری کانادا شخص باید یک سری از مراحل خاص را طی کند تا دولت کانادا به شخص متقاضی ویزای کاری اعطا نماید.

ویزای توریستی کار کوتاه مدت

برای مشاوره حضوری و تلفنی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شرایط شما را رازیابی کنند.

اسکیل ورکر چیست؟

افراد زیادی در سراسر دنیا هستند که می خواهند با استفاده از این روش ویزای کاری کانادا را دریافت نمایند. در این روش فرد متقاضی باید دو مرحله را طی نماید. در مرحله اول نیاز است تا فرد رزومه شخصی خود را با نهایت صداقت پر نماید. در این حالت دولت این کشور شروع به ارزیابی مدارک شخص متقاضی می نماید. در این مرحله فرد باید از ۱۰۰ امتیاز ممکن حداقل ۶۷ امتیاز را کسب نماید. در مرحله دوم اما قضیه کمی متفاوت تر می شود. در این مرحله از میان تمام افراد آن دسته از افرادی که بیش ترین امتیاز را کسب کرده اند، می توانند این ویزا را دریافت کنند.

شاید برایتان این سوال به وجود آید که این امتیازها بر چه اساسی تعیین می شود؟ در پاسخ باید بگوییم این امتیاز بندی بر اساس مهارت‌هایی که شخص متقاضی دارد، تعیین می‌شود. البته جدا از این امتیاز، فرد متقاضی باید دارای یک سری از شرایط باشد تا بتواند ویزای کاری را دریافت نماید.

شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای اسکیل ورکر کانادا

جدا از مباحث امتیاز بندی نیاز است تا شخص متقاضی یک سری دیگر از شرایط که دولت کانادا در نظر گرفته است را دارا باشد.

اولین شرط برای دریافت ویزای اسکیل ورکر این است که فرد متقاضی کم تر از ۴۰ سال سن داشته باشد.

شخص متقاضی باید حداقل ۳ سال سابقه کاری متناسب با رشته تحصیلی خود داشته باشد.

داشتن حداقل مدرک لیسانس از دیگر شرایط برای دریافت ویزای کاری کانادا است.

دریافت مدرک آیلتس با حداقل نمره ۶.۵ از دیگر مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری کانادا می‌باشد.

در صورتی که فرد این شرایط را داشته باشد و امتیاز ۶۷ را کسب نماید می تواند بنا به صلاحدید دولت کانادا ویزا کاری را از این کشور دریافت نماید.

ویزای کار کوتاه مدت کانادا از طریق اسکیل ورکر

ویزای کار موقت کانادا

یکی دیگر از راه‌های دریافت ویزای کار کوتاه مدت کانادا را می توان جاب آفر دانست. در این روش نیاز است تا شخص متقاضی از یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد شغلی داشته باشد. با دریافت این پیشنهاد شغلی فرد متقاضی می‌تواند در کشور کانادا مشغول به فعالیت شود. در ابتدا به شخص متقاضی یک ویزای کاری کوتاه مدت داده می‌شود تا بتواند در این مدت زمان در کشور کانادا مشغول به کار شود.

ویزای کار استانی کانادا

از دیگر ویزاهای کاری کوتاه مدت کانادا می‌توان به این نوع ویزا اشاره کرد. در این روش دولت کانادا به استان های مختلف این اجازه را می دهد تا بتوانند بر اساس نیاز و البته کمبودی که دارند اقدام به جذب نیرو نمایند. برای اخذ این ویزا نیز یک سیستم امتیاز دهی وجود دارد. بر اساس این روش به فرد متقاضی امتیاز داده می‌شود. در صورتی که فرد امتیازات لازم را نیز از این روش کسب نماید، می تواند ویزای کار کوتاه مدت کانادا را دریافت کند.

ویزای توریستی کار کوتاه مدت یا ویزای کار موقت کانادا

ویزای کار از طریق خود اشتغالی

از دیگر روش‌هایی که باعث می‌شود تا به فرد ویزای کاری کوتاه مدت کانادا اعطا شود، موضوع خود اشتغالی است. در این روش فرد باید با استفاده از سرمایه‌ای که دارد، در کشور مورد نظر خود سرمایه‌گذاری نماید. البته برای سرمایه‌گذاری در این کشور نیاز است تا فرد شرایطی را دارا باشد. فرد متقاضی باید حداقل ۲ سال سابقه کار حرفه‌ای در رشته تحصیلی خود داشته باشد. از دیگر شرایط این روش در این است که فرد باید حداقل نمره ۳۵ را از نمره ۱۰۰ کسب نماید. داشتن تمکن مالی از دیگر شرایط مهم این روش است. البته ناگفته نماند گرفتن این ویزا بسیار مشکل است و هر کسی نمی‌تواند آن را اخذ نماید.

فرم ارزیابی اولیه

برای شروع روند مهاجرت خود ، لطفا ابتدا فرم ارزیابی را تکمیل کنید.