سرتیتر خبرها

معرفی 10 شرکت برتر کانادا در سال 2020

معرفی ۱۰ شرکت برتر کانادا در سال ۲۰۲۰

سال ۲۰۲۰ فرصت و زمان مناسبی برای جستجوی کار در کانادا است، علی‌الخصوص که امروزه به جهت کاهش نرخ بیکاری و نبود نیروی کار کافی برای هر موقعیت شغلی، کارفرمایان باید برای جذب و حفظ استعداد برتر، بیشتر تلاش کنند.

مجله Forbes و شرکت تحقیقات بازار Statista برای تعیین بهترین شرکت های استخدام کننده در کانادا، از ۸۰۰۰ کارمند استفاده کردند که شرکت کنندگان با حداقل تعداد ۵۰۰ نفر در هر شغل، مشغول به کار بودند و این مشاغل توانستند رتبه ۳۰۰ شرکت برتر کانادا در سال ۲۰۲۰ را دریافت کنند.

همچنین مراکزی که در لیست سال ۲۰۲۰ جز ۱۰ شرکت برتر برای استخدام در کانادا قرار گرفتند از شهرهای بزرگی چون مونترال و تورنتو و همچنین شهرهای کوچکتر مانند اتاوا و وینیپگ بوده اند که در زیر معرفی آن ها می پردازیم:

۱۰- دانشگاه تورنتو (University of Toronto)

حوزه فعالیت و صنعت: آموزش و پرورش

دفتر مرکزی: تورنتو، انتاریو

تعداد کارمندان: ۷۱۹۸

امروزه دانشگاه تورنتو کانادا به یکی از ۱۰ مرکز و شرکت برتر برای استخدام در کانادا تبدیل شده به گونه ای که این دانشگاه از سوی مجله مک لین به عنوان بهترین دانشگاه کانادا شناخته می شود.

۹- شرکت حمل و نقل FedEx

حوزه فعالیت و صنعت: حمل و نقل (تدارکات)

دفتر مرکزی: Mississauga، انتاریو

تعداد کارمندان: ۶،۷۵۰

FedEx یکی از برترین شرکت های حمل و نقل فعال در سراسر کانادا است که متقاضیان را در مشاغلی چون حمل بار، رسیدگی بارها، حمل و نقل و… استخدام می کند.

برترین شرکت های استخدام کننده در کانادا 2020

۸- شرکت هواپیمایی Air Transat

صنعت و حوزه فعالیت: حمل و نقل (تدارکات)

دفتر مرکزی: مونترال، کبک

تعداد کارمندان: ۵،۰۰۰

Air Transat شرکت هواپیمایی واقع در استان کبک و انتاریو است که افراد و متقاضیان علاقه مندان را پس از بررسی های لازم استخدام می کند.

همچنین این شرکت هواپیمایی در صفحه وب سایت خود از مزایایی که کارمندان Air Transat می توانند با استخدام از آن بهره مند شوند همچون مزایای اجتماعی و مزایای سفر و… شرح داده است

۷- شرکت هواپیمایی Boeing

حوزه فعالیت و صنعت: پدافند هوافضا

دفتر مرکزی: وینیپگ ، مانیتوبا

تعداد کارمندان: ۲،۰۰۰

شرکت هواپیمایی Boeing از دیگر شرکت های برتر برای متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق کار است بر اساس گفته های وبسایت این شرکت، امروزه حدود ۷۵% از هواپیماهای موجود در آسمان توسط شرکت بوئینگ ساخته می شود.

متقاضیان علاقه مند این شغل می توانند در یکی از شش حوزه شغلی همچون تجارت، امنیت سایبری، (تجزیه و تحلیل)، علم داده، مهندسی، فناوری اطلاعات و ساخت مشغول به فعالیت شوند.

۶- مایکروسافت (Microsoft)

حوزه فعالیت و صنعت: IT، اینترنت، نرم افزار و خدمات رایانه ای

دفتر مرکزی: Mississauga، انتاریو

تعداد کارمندان: ۲۳۰۰

شرکت مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی خدمات رایانه ای است که توانست از رتبه ۹ لیست ۱۰ شرکت برتر استخدام در کانادا در سال ،۲۰۱۹ به رتبه ششم در سال ۲۰۲۰ منتقل شود. همچنین دفتر مرکزی این شرکت در سپتامبر سال ۲۰۲۰، به Mississauga واقع در مرکز شهر تورنتو، انتقال یافت.

۵- یوبی سافت (Ubisoft)

صنعت و حوزه فعالیت: تبلیغات و رسانه

دفتر مرکزی: مونترال، کبک

تعداد کارمندان: ۱۵،۹۸۵

معمولا افرادی که تا کنون بازی های رایانه ای و ویدئویی را انجام داده اند تا حدودی با بازی یوبی سافت آشنا هستند. در واقع دفتر مرکزی شرکت بازی ها و خدمات رایانه ای یوبی سافت با داشتن تقریبا ۱۶۰۰۰ کارمند، همچنان متقاضیان علاقه مند در مشاغلی چون انیمیشن، برنامه نویسی، کنترل کیفیت و موارد دیگر را استخدام می کند.

بهترین شرکت ها برای یافتن شغل در کانادا

۴- عمده فروشی Costco

حوزه فعالیت و صنعت: عمده فروشی (خرده فروشی)

دفتر مرکزی: اتاوا، انتاریو

تعداد کارمندان: ۳۹،۰۰۰

شرکت های عمده فروشی Costco در استان های کانادا، مراکزی است که در صورت عضویت، کالاهای عمده فروشی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

همچنین Costco با ایجاد موقعیت های شغلی چون امور مالی، فناوری اطلاعات، بازاریابی و بسیاری موارد دیگر سعی در استخدام متقاضیان مهاجرت به کانادا دارد.

۳- سیستم های سیسکو (Cisco Systems)

حوزه فعالیت و صنعت: IT، اینترنت، نرم افزار و خدمات

دفتر مرکزی: تورنتو، انتاریو

تعداد کارمندان: ۱،۷۲۷

Cisco Systems یک شرکت توسعه، تولید و فروش محصولات فناوری و خدمات رایانه ای است که در بیشتر شهرهای کانادا از جمله ونکوور، کلگری، ادمونتون، تورنتو و مونترال، نیروی کار می پذیرد.

۲- شرکت خدمات عمومی کبک (Hydro-Québec)

صنعت و حوزه فعالیت: برنامه های کاربردی

دفتر مرکزی: مونترال، کبک

تعداد کارمندان: ۱۹،۹۰۴

شرکت خدمات عمومی کبک، از دومین مراکز و شرکت های برتر برای استخدام در کانادا ۲۰۲۰ است که خانه های موجود در سراسر استان را تحت اختیار دارد.

استخدام در شرکت گوگل کانادا

۱- گوگل (Google)

صنعت و حوزه فعالیت: IT، اینترنت، نرم افزار و خدمات رایانه ای

دفتر مرکزی: تورنتو، انتاریو

تعداد کارمندان: ۲۳۰۰

گوگل یکی از معروف ترین موتورهای جستجوگر در جهان است که برای سومین سال متوالی موفق به کسب عنوان برترین شرکت برای استخدام در کانادا شده است.

همچنین دفاتر کانادایی این شرکت در شهرهایی چون تورنتو، مونترال، و Kitchener در شهرهایی چون انتاریو، ادمونتون و آلبرتا قرار دارند.

علاقه مندان به مهاجرت از طریق ویزای کار کانادا می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ تماس برقرار نمایند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *