سرتیتر خبرها

منیتوبا برای 230 متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد

منیتوبا برای ۲۳۰ متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد

استان منیتوبا در تاریخ ۲۱ نوامبر برای ۲۳۰ متقاضی برنامه اکسپرس اینتری و متقاضیان شغلی و تحصیلی که برای دریافت اقامت دائم کانادا درخواست داده بودند، دعوتنامه صادر کرد.

این دعوتنامه ها با کمک برنامه مهاجرتی استان منیتوبا، در هفتاد و هفتمین دوره پذیرش استانی (EOI)، با هدف دعوت از متقاضیان شغلی (نیروی کار ماهر در داخل و خارج از کشور) و متقاضیان تحصیلی جهت آموزش بین المللی صورت گرفت.

تقسیم بندی ۲۳۰ دعوتنامه درخواست LAA در دوره برگزار شده در ۲۱ نوامبر به شرح زیر است:

  • ۱۸۵ نفر نیروی کار ماهر در داخل استان مانیتوبا
  • ۱۶ نفر نیروی کار ماهر در خارج از کشور
  • ۲۹ متقاضی بین المللی آموزش

این در حالی است که برنامه مهاجرتی استان منیتوبا (در سال جاری)، تعداد دعوتنامه های صادر شده به متقاضیان شغلی و تحصیلی را به ۷۱۴۱ نفر رساند.

سیستم اکسپرس اینتری (Express Expression)

سیستم اکسپرس اینتری یکی از مهمترین برنامه های مهاجرتی و بهترین راه دریافت ویزای کانادا می باشد که متقاضیان را بر حسب سه گروه نیروی کار ماهر فدرال، تجربه کانادایی و مشاغل دارای مهارت و با توجه به میزان رتبه بندی در این سیستم مورد ارزیابی و پذیرش قرار می دهد.

در این سیستم متقاضیان پس از ایجاد یک نمایه (پروفایل شخصی)، بر اساس امتیاز کسب کرده رتبه بندی می شوند که این امتیازات بسته به تحصیلات، تجربه کار، میزان تسلط در زبان انگلیسی یا  فرانسوی و ارتباط با استان منیتوبا به افراد داده می شود.

در واقع در سیستم اکسپرس اینتری تعداد مشخصی از متقاضیانی که دارای بالاترین امتیاز می باشند قادر خواهند بود که دعوتنامه درخواست LAA و درخواست اقامت دائم کانادا را از طریق استان منیتوبا دریافت نمایند.

باید توجه شود که در صورتی که متقاضیان ورود به سیستم اکسپرس اینتری موفق به دریافت تاییدیه شوند، می توانند با کسب ۶۰۰ امتیاز اضافی سیستم جامع رتبه بندی (CRS)، دریافت دعوتنامه درخواست اقامت دائم کانادا خود را در دوره بعدی فدرال اکسپرس اینتری تضمین کنند.

متقاضیان ورود به سیستم اکسپرس اینتری

در دوره برگزار شده (۲۱ نوامبر) ضمن صدور دعوتنامه به سه گروه از متقاضیان (نیروی کار ماهر در منیتوبا، نیروی کار ماهر خارج از کشور و فارغ التحصیلان بین المللی آموزش)، برای ۲۰ نفر از متقاضی اکسپرس انتری نیز که در برنامه اکسپرس انتری فدرال دارای پروفایل شخصی معتبر بودند، دعوتنامه صادر شد.

منیتوبا برای ۲۳۰ متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد
  • نیروی کار ماهر استان منیتوبا (Skilled Worker in Manitoba)

گروه نیروی کار ماهر استان منیتوبا، ۱۸۵ دعوتنامه LAA را برای متقاضی اکسپرس اینتری کانادا صادر کرد.

متقاضیان اکسپرس اینتری برای اینکه بتوانید در گروه نیروی کار ماهر استان منیتوبا در نظر گرفته شوند، لازم است تا در یکی از مشاغل مورد نیاز منیتوبا ، از تجربه کاری و شرایط لازم (همانند داشتن پیشنهاد شغلی از جانب کارفرمایی کانادایی) برخوردار باشند.

لازم به ذکر است که حداقل امتیاز لازم برای پذیرش متقاضیان نیروی کار ماهر استان مانیتوبا در قرعه کشی ۲۱ نوامبر برابر ۵۰۴ امتیاز بود.

  • نیروی کار ماهر در خارج از کشور (Skilled Worker Overseas)

گروه نیروی کار ماهر در خارج از کشور، تحت یک ابتکار استخدام استراتژیکی، از ۱۶ متقاضی اکسپرس اینتری توسط MPNP دعوت به عمل آورد.

بر اساس این گروه، متقاضیان نیروی کار ماهر در خارج از کشور می توانند تحت نظر سازمان (MPNP)، جهت کمک به بازار کار منیتوبا و با همکاری کارفرمایانی از این استان مورد پذیرش قرار گیرند و ویزای کار کانادا دریافت کنند.

البته متقاضیان برای پذیرش مستلزم داشتن شرایطی چون اقوام نزدیک و یا دوستان در منیتوبا، تجربه کاری، تحصیلات و … باشند. (لازم به ذکر است که داشتن پیشنهاد شغلی دائم و یا تمام وقت از جانب کارفرمایی کانادایی و مشغول فعالیت در استان منیتوبا یکی از مهمترین شرایط لازم جهت پذیرش می باشد.)

همچنین متقاضیان برای واجد شرایط بودن در زمان درخواست نیازی به حضور در استان منیتوبا (Manitoba) ندارند.

باید توجه شود که حداقل امتیاز لازم برای پذیرش متقاضیان نیروی کار ماهر در خارج از کشور در قرعه کشی ۲۱ نوامبر برابر ۷۳۹ امتیاز بود.

  • متقاضیان بین المللی آموزش (International Education Stream)

در دوره برگزار شده ۲۱ نوامبر گروه متقاضیان بین المللی آموزش برای ۲۹ نفر از متقاضیان اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد.

بر این اساس فارغ التحصیلان بین المللی آموزش و پرورش استان منیتوبا که دارای مهارت های خاص متناسب با بازار شغلی این استان هستند می توانند تحت جریان بین المللی آموزش و پرورش دعوت شوند.

همچنین این گروه شامل سه زیر مجموعه برنامه استخدام شغلی، برنامه کارآموزی کارشناسی ارشد و برنامه کارآفرین دانشجویی می شود.

استان منیتوبا همواره در تلاش است تا با استفاده از روش های مختلف مهاجرتی، متقاضیان علاقه مند به مهاجرت به کانادا را از سراسر جهان جذب نماید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *