مخاطب گرامی؛ شماره تلفن دفتر تهران شرکت آتلانتیک ۷۲۴ تغییر کرده است.
02191006595

سرتیتر خبرها

دعوت استان انتاریو از 954 متقاضی اکسپرس اینتری

دعوت استان انتاریو از ۹۵۴ متقاضی اکسپرس اینتری

استان انتاریو طی قرعه کشی برگزار شده در تاریخ ۱۵۸ ژانویه از ۹۴۵ متقاضی برنامه اکسپرس اینتری دعوت کرد.

استان انتاریو در تاریخ ۱۵ ژانویه بر اساس پذیرش اکسپرس اینتری از ۹۵۴ متقاضی درخواست مهاجرت استانی واجد شرایط با تجربه کاری، برای دریافت اقامت کانادا دعوتنامه صادر کرده است.

در واقع متقاضیانی که در این پذیرش اعلامیه (NOI) را دریافت کرده بودند، در سیستم رتبه بندی جامع (CRS) از امتیاز بین ۴۶۰ الی ۴۷۲ برخوردار بودند. همچنین متقاضیان انتخابی از سوی استان، می توانند با کسب ۶۰۰ امتیاز اضافی برای یک دعوت نامه درخواست اقامت در اولویت قرار بگیرند.

داوطلبان انتخاب شده در این قرعه کشی نیز نیازمند داشتن سابقه کار در یکی از شش مشاغل زیر می باشند:

  • مهندسی و طراحی نرم افزار (NOC 2173)
  • برنامه نویس رایانه و توسعه دهنده رسانه های تعاملی (NOC 2174)
  • مهندسی رایانه (NOC 2147)
  • طراح وب و توسعه دهنده (NOC 2175)
  • تحلیلگر پایگاه داده ها و سرپرست داده (NOC 2172)
  • مدیر سیستم های اطلاعاتی و رایانه (NOC 0213)
دعوت استان انتاریو از ۹۵۴ متقاضی اکسپرس اینتری

این برنامه مهاجرت استانی انتاریو نخستین بار در تابستان سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد.

از انجایی که استان انتاریو محل زندگی بسیاری از مراکز مهم فناوری کانادا، همچون شهرهای تورنتو، اتاوا و کیچنر می باشد، پذیرش مربوط به تکنولوژی (Tech Draws) برای کمک به استان انتاریو، جهت پاسخگویی به نیازهای رو به رشد نیروی کار، در این بخش فناوری استان ایجاد شده است.

ورود به سیستم اکسپرس اینتری

 برای اینکه متقاضیان بتوانند در این قرعه کشی در نظر گرفته شوند، باید دارای مشخصات واجد شرایطی باشند که در پروفایل شخصی خود در برنامه مهاجرت اسکیل ورکر کانادا (Federal Skilled Worker Class) و یا کلاس تجربه کانادایی (Canadian Experience Class) ثبت شده اند. (هر دو این برنامه ها توسط سیستم فدرال اکسپرس اینتری اداره می شوند.)

و امتیاز کسب شده توسط متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی بر اساس عواملی چون سن، تحصیلات، تجربه کار ماهر و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار با کارشناسان موسسه آتلانتیک تماس بگیرید. 

نحوه پذیرش مربوط به تکنولوژی (Tech Draws)

پذیرش های برنامه مهاجرتی استان انتاریو از طریق اولویت های سرمایه انسانی استان انجام می شود و به متقاضیانی که از شرایط لازم معیار های استانی برخوردارند اجازه می دهد تا با ورود از سیستم اکسپرس اینتری کانادا استفاده نمایند.

البته لازم به ذکر است که برای واجد شرایط بودن در جریان اولویت های سرمایه انسانی، داشتن پیشنهاد شغلی نیاز نیست.

دعوت استان انتاریو از ۹۵۴ متقاضی اکسپرس اینتری

هدف از این قرعه کشی، جستجو و پذیرش متقاضیان ورود به سیستم اکسپرس انتری است که از شرایط لازم برای دسترسی به اولویت های سرمایه انسانی و از حداقل یک سال تجربه کار تمام وقت با حقوق مستمر (یا معادل آن در کار پاره وقت) برخوردارند.

NOC مخفف طبقه بندی ملی شغلی است که سطح مهارت شغلی و نوع مهارت را تعیین می کند.

مثال:

و در آخر یک مورد از متقاضیان ورود به سیستم اکسپرس انتری را که در پذیرش های برنامه مهاجرتی استان انتاریو در تاریخ ۱۵ ژانویه انتخاب شده است را بررسی می کنیم

رام یک متقاضی ۳۲ که با داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد، بعنوان توسعه دهنده وب، از سابقه کار به مدت سه سال برخوردار است. او توانسته با شرکت در امتحانات آیلتس، در هر چهار مهارت مربوط به زبان انگلیسی، نمره ۸ را کسب نماید.

سپس او با دریافت امتیاز ۴۶۲ توانست به سیستم اکسپرس اینتری وارد شود و از طریق اولویت سرمایه انسانی استان انتاریو یک اطلاعیه علاقه دریافت کند.

همچنین امتیاز او  پس از درخواست مهاجرت استانی و نامزد شدن توسط استان انتاریو، به ۱۰۶۲ افزایش یافت و در اولویت دریافت یک دعوت نامه برای اقامت از طریق سیستم اکسپرس اینتری قرار گرفت.

چنانچه قصد مهاجرت به کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی انتاریو را دارید می توانید با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ تماس برقرار نمایید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *