سرتیتر خبرها

استان آلبرتا برای 401 متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد

استان آلبرتا برای ۴۰۱ متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد

بر اساس خبر منتشر شده از سوی برنامه مهاجرت استانی آلبرتا، این استان تصمیم دارد تا در دوره انتخابی خود از ۴۰۱ متقاضی اکسپرس اینتری و افراد متقاضی مهاجرت و دریافت اقامت دائم کانادا دعوت به عمل بیاورد.

در کشور کانادا، استان آلبرتا به همراه ۸ استان دیگر با کمک برنامه مهاجرت استانی (PNP) از این امکان برخوردارند که بصورت سالیانه تعداد مشخصی از متقاضیان مهاجرت اقتصادی را برای اقامت دائم کانادا انتخاب کنند.

در واقع همه این استان های شرکت کننده در برنامه مهاجرت استانی با داشتن یک هدف و دنبال کردن یک مسیر مهاجرتی سعی دارند تا با کمک سیستم اکسپرس اینتری کانادا، متقاضیان را بر اساس نیازهای اقتصادی هر منطقه معرفی نمایند.

انتخاب ۳۷۲ متقاضی مهاجرت در دوره برگزار شده ۲۴ اکتبر

در یکی از این دوره های انتخابی که در تاریخ ۲۴ اکتبر برگزار شد، این استان از ۳۷۲ نفر متقاضی مهاجرت که در سیستم اکسپرس اینتری ضمن داشتن مشخصات و پروفایل شخصی از حداقل ۳۰۰ امتیاز CRS برخوردار بودند، برای مدیریت در ۳ برنامه مهاجرت به کانادا شامل برنامه تجربه کانادایی، نیروی کار ماهر و مشاغل دارای مهارت، انتخاب و دعوتنامه صادر کرد.

همچنین در دوره برگزار شده در ۳۰ اکتبر نیز استان آلبرتا برای ۲۹ نفر متقاضیان مهاجرت در سیستم اکسپرس اینتری با داشتن نمره ۳۵۰ CRS و یا بیشتر دعوتنامه ارسال کرد. این در حالی است که تا کنون افراد با داشتن امتیاز ۳۰۰ یا ۳۵۰ CRS هیچ گاه نمی توانستند برای اخذ درخواست اقامت دائم کانادا در دوره های برگزار شده توسط برنامه های مهاجرتی، دعوتنامه دریافت نمایند.

با این حال برنامه مهاجرت استانی در سال ۲۰۱۹ بالاترین میزان امتیاز CRS برای قبولی که ۴۷۵ بود را پشت سر گذاشت و برای افراد با داشتن ۳۰۰ الی ۳۵۰ امتیاز، دعوت به دریافت اقامت کانادا را اطمینان داد.

استان آلبرتا برای ۴۰۱ متقاضی اکسپرس اینتری دعوتنامه صادر کرد

در واقع در دوره های برگزار شده توسط برنامه مهاجرت استانی و سیستم اکسپرس اینتری، بیشتر از متقاضیان با نمره CRS پایین دعوت به عمل می آید.

چنانچه قصد دارید تا از طریق برنامه استانی مهاجرت به آلبرتا و سیستم اکسپرس اینتری به‌عنوان متقاضی مهاجرت استانی در نظر گرفته شوید، لازم است تا ضمن داشتن شرایط برای یکی از سه برنامه مدیریت شده ورود به سیستم، از مشخصات و پروفایل شخصی در اکسپرس اینتری برخوردار باشید.

همچنین متقاضیان ورود به سیستم اکسپرس اینتری (Express Expression) و متقاضیان استانی، می توانند با دریافت ۶۰۰ امتیاز بیشتر از سیستم جامع رتبه بندی و امتیازدهی (CRS)، در دوره بعدی برگزار شده توسط فدرال اکسپرس اینتری، دعوت نامه درخواست اقامت دائم را برای خود تضمین کنند.

شرایط لازم برای متقاضیان اکسپرس اینتری، جهت دریافت دعوتنامه:

  • داشتن تجربه کار و یا دریافت پیشنهاد شغلی در استان آلبرتا
  • دارا بودن مدرک فارغ التحصیلی از یک موسسه تحصیلات تکمیلی در کانادا
  • داشتن اقوام ساکن در آلبرتا همانند والدین، خواهر و برادر و یا فرزندان

عواملی که احتمال انتخاب متقاضیان را کاهش می دهد:

  • انقضای پروفایل شخصی اکسپرس اینتری در مدت ۳ ماه
  • مشغول بودن در کسب و کاری که در لیست مشاغل غیر مجاز استان آلبرتا موجود هستند. (یا مشاغلی که در لیست شغل های با درآمد بالا و یا پایین استان قرار دارند و یا هرگونه مشاغلی که در حال حاضر از حجم بالایی از ثبت نام افراد در سیستم  AINP برخوردارند.)

و در نهایت همواره استان آلبرتا از متقاضیانی که دارای اهداف توسعه اقتصادی و متنوع سازی این استان هستند، پشتیبانی می کند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *