مخاطب گرامی؛ شماره تلفن دفتر تهران شرکت آتلانتیک ۷۲۴ تغییر کرده است.
02191006595

جاذبه های گردشگری ونکوور

10 تا از معروف‌ترین جاذبه های گردشگری ونکوور

شهر ونکوور یکی از محبوب‌ترین و زیباترین شهرهای کانادا است که به جهت برخورداری از جاذبه‌های گردشگری فراوان همچون موزه‌ها و محله‌های قدیمی و طبیعتی زیبا و بکر به یکی از مقاصد توریستی و شهرهای دیدنی کانادا تبدیل شده که روزانه پذیرای گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان می‌باشد.

به همین منظور ما در این متن سعی داریم تا علاقه‌مندان را با ۱۰ جاذبه گردشگری ونکوور آشنا نماییم تا در صورت سفر به این شهر بتوانند از زیباترین نقاط و جاهای دیدنی ونکوور بازدید نمایند.

۱- پارک ملکه الیزابت (Queen Elizabeth Park)

شهر ونکوور کانادا همواره به جهت داشتن شرایط آب و هوایی معتدل، از فضاهای سرسبز و طبیعتی زیبا برخوردار است که همین امر باعث شده تا یکی از شهرهای دیدنی کانادا به شمار رود.

پارک ملکه الیزابت از جاذبه های ونکوور

پارک ملکه الیزابت از جمله جاذبه گردشگری ونکوور و یکی از محبوب‌ترین پارک در این شهر است که همواره به جهت فراهم نمودن جاذبه‌های تفریحی (چون زمین تنیس، گلف، رستوران و…) سالانه گردشگران بسیاری را از سراسر جهان برای تماشا و قدم زدن به خود جذب می‌کند.

در واقع بخش مرکزی این پارک (بنام  Little Mountain) به جهت قرارگیری در ارتفاعات، بلندترین منطقه ونکوور محسوب می‌شود و از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است.

۲- پارک استنلی (Stanley Park)

پارک استنلی یکی از بزرگ‌ترین پارک‌ها و دیدنی های ونکوور است که به جهت احاطه شدن توسط دریاچه آب و داشتن مناظر دیدنی یکی از زیباترین مکان‌های این شهر به شمار می‌رود.

پارک استنلی از دیدنی های ونکوور

همچنین این پارک با منتهی شدن به ساحل و فضای سبز مسیر زیبایی را برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری ایجاد می‌کند.

۳- باغ گیاه‌شناسی وندوسن (VanDusen Botanical Garden)

باغ گیاه‌شناسی وندوسن ونکوور نیز به جهت برخورداری از منظر زیبا و باغی پر از گونه‌های متنوع گیاهی و گل به یکی از جاذبه‌های گردشگری ونکوور تبدیل شده است.

جاذبه های گردشگری ونکوور - باغ وندوسن

۴- پل معلق کاپیلانو (Capilano Suspension Bridge)

پل معلق کاپیلانو از زیباترین جاذبه‌های گردشگری ونکوور به شمار می‌رود.

این پل با داشتن ارتفاعی حدود ۱۴۰ متر (۷۰ متر بالاتر از سطح رودخانه) یکی از تفریحات جذاب و دیدنی ونکوور محسوب می‌شود.

پل معلق کاپیلانو - جاهای دیدنی ونکوور

۵- ساحل کیتسیلانو (Kitsilano Beach)

ساحل کیتسیلانو یا کیتس، یکی از مناطق اقامتگاهی مناسب برای گردشگردان در تابستان می‌باشد که توانسته با فراهم نمودن امکانات زیادی چون استخر روباز (۱۳۷ متری)، استخر آب شور، زمین والیبال، چشم‌انداز زیبای کوهستان و مکان هایی برای تفریح و پیک نیک، به جاذبه گردشگری ونکوور تبدیل شود.

همچنین این ساحل با داشتن رستوران و مراکز خرید جز یکی از پرطرفدارترین تفریحگاه‌های ونکوور است.

جاهای دیدنی ونکوور

۶- کوه گراوس (Grouse Mountain)

کوه گراوس که همانند یک بام است از اصلی‌ترین کوه‌های شهر ونکوور می‌باشد که در تمام روزهای سال با داشتن مناظر طبیعی زیبا و حیات وحش و فراهم نمودن امکانات تفریحی چون تله کابین، ورزش‌هایی چون اسکی، اسنوبرد و سورتمه‌سواری، پذیرای گردشگران می‌شود.

تفریحات زمستانی ونکوور

۷- محله گاس تاون (Gastown)

گستاون یکی از تاریخی‌ترین محله‌های و جاذبه‌های گردشگری ونکوور است که با واقع شدن در مرکز شهر و داشتن کافه و رستوران و یک ساعت بخار همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

محله گاس تاون - جاذبه های گردشگری ونکوور

۸- موزه مردم‌شناسی (Museum of Anthropology)

موزه مردم‌شناسی یکی از بخش‌های دانشگاه بریتیش کلمبیا است، که با ارائه اطلاعاتی از هنر بومی و فرهنگ‌های دیگر نقاط جهان و ساکنان اولیه بریتیش کلمبیا و به نمایش گذاشتن این هنر و آثار کشف شده باستانی، توانسته به یکی از مکان‌های دیدنی شهر ونکوور تبدیل شود.

موزه مردم شناسی ونکوور

۹- گالری هنری ونکوور (Vancouver Art Gallery)

گالری هنری ونکوور واقع در غرب کانادا و در موقعیت سابق دادگاه شهری، یکی از بزرگ‌ترین گالری‌های این کشور است که با قرار دادن آثار هنری از دوره معاصر و دوره تاریخی، و آثار بومی، محلی، بین المللی و ملی سعی در جذب گردشگران بسیاری را دارد. به گونه‌ای که این گالری با داشتن نمای بیرونی زیبا، از جاذبه‌های گردشگری ونکوور کانادا به شمار رود.

گالری هنری ونکوور

۱۰- جهان علم  (Science World)

ساینس ورلد نیز از دیگر جاذبه‌های گردشگری ونکوور است که با داشتن نمایشگاه‌های بسیار، سعی در به نمایش گذاشتن آثار هنری، علمی زنده، پازل و… را دارد. همچنین این بنا با داشتن نمای زیبا و برگزاری تئاتر اومنی مکس، توانسته گردشگران و افراد زیادی را به سوی خود جذب نماید.

ساینس ورلد از دیدنی های ونکوور

البته باید توجه شود که شهر ونکوور علاوه بر موارد ذکر شده از جاذبه‌های گردشگری و دیدنی دیگری همچون شهربازی ونکوور، آکواریوم ونکوور، فلای اور کانادا و… برخوردار است.

سفر به ونکوور

علاقه‌مندان و گردشگران عزیزی که قصد سفر به ونکوور کانادا را دارند می‌توانند از طریق موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ و تماس با متخصصان ما، مراحل دریافت ویزای توریستی کانادا و سفر خود به این کشور را به راحتی سپری نمایند.

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی