سرتیتر خبرها

افزایش تعداد مهاجران استان نیوبرانزویک

افزایش تعداد مهاجران استان نیوبرانزویک

نخست وزیر نیوبرانزویک قصد دارد تا سال ۲۰۴۰ جمعیت این استان را به یک میلیون نفر برساند. بر اساس گزارش Canadian Press، نخست وزیر استان نیوبرانزویک Blaine Higgs ، طی سخنرانی اخیر خود از مشکلات این استان در نبود نیروی کار کافی و سالخوردگی جمعیت (پیری جمعیت) سخن گفت. او همچنین ضمن اشاره به استراتژی رشد جمعیت این استان که در تابستان گذشته منتشر شد، از ایجاد ۱۲۰،۰۰۰ شغل در نیوبرانزویک طی یک دهه آینده خبر داد.

بر اساس استراتژی رشد جمعیت، استان نیوبرانزویک کانادا می تواند تا سال ۲۰۲۴ تعداد مهاجران موثر در زمینه اقتصادی را به ۷ هزار و ۵۰۰ نفر افزایش دهد.

از آنجایی که این تعداد، تعیین شده از سوی دولت فدرال کانادا می باشد، نخست وزیر استان نیوبرانزویک نیز از جذب ۱۰،۰۰۰ نفر مهاجر در سال خبر داد.

همچنین وی در این باره گفت: استان نیوبرانزویک به منظور افزایش تعداد مهاجران، سرمایه گذاری در کانادا و ترویج مهاجرت، در حال افتتاح دفاتر مهاجرتی جدیدی در هند و اروپا می باشد.

مهاجرت به نیوبرانزویک از طریق برنامه اکسپرس اینتری

مهاجرت به نیوبرانزویک از طریق برنامه اکسپرس اینتری

متقاضیان خارجی که قصد استفاده از مهارت های خود را در زمینه تحصیلی و تجربه کاری در استان نیوبرانزویک را دارند می توانند از طریق برنامه اکسپرس اینتری به این استان مهاجرت کنند.

از آنجایی که روند برنامه مهاجرت استانی نیوبرانزویک، مطابق با سیستم اکسپرس اینتری کانادا می باشد، از طریق سه برنامه تجربه کانادایی، نیروی متخصص فدرال و اسکیل ورکر، درخواست های مهاجرتی را  مدیریت می کند.

البته متقاضیان برای واجد شرایط بودن مهاجرت به نیوبرانزویک از طریق برنامه اکسپرس اینتری، لازم است تا در ابتدا ضمن ایجاد پروفایل Express Entry، بر اساس عواملی چون تحصیلات، سن، مهارت در زبان و سابقه کار، در سیستم جامع رتبه بندی (CRS)، امتیازات لازم را کسب نمایند.

همچنین متقاضیانی که در صف انتظار نامزد استانی از طریق سیستم اکسپرس اینتری نیوبرانزویک هستند، در صورت پذیرش از ۶۰۰ امتیاز اضافه در سیستم جامع رتبه بندی (CRS) برخوردار می شوند. به همین جهت این افراد در قرعه کشی اکسپرس اینتری می توانند بعنوان داوطلب درخواست خود جهت دریافت اقامت دائم کانادا (ITA) را ارائه دهند.

ضمنا متقاضیان مهاجرت به نیوبرانزویک از طریق کار، به جهت نبود نیروی کار کافی در این استان، ممکن است بصورت مستقیم از بین دیگر متقاضیان صف انتظار اکسپرس اینتری، انتخاب شوند.

و در آخر برای اطلاع از شرایط مهاجرت به کانادا می توانید با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ تماس برقرار نمایید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *