مخاطب گرامی؛ شماره تلفن دفتر تهران شرکت آتلانتیک ۷۲۴ تغییر کرده است.
02191006595

سرتیتر خبرها

ساسکاچوان از 858 متقاضی اکسپرس اینتری دعوت کرد

ساسکاچوان از 858 متقاضی اکسپرس اینتری دعوت کرد

استان ساسکاچوان در جدیدترین پذیرش خود (در ۳۱ اکتبر)، از ۸۵۸ نفر متقاضی برنامه اکسپرس اینتری و متقاضیان شغلی دعوت به عمل آورد. به گونه ای که این استان در طی ۶ هفته گذشته، ۴۷۰۴ دعوت نامه را صادر کرده است.

جدیدترین پذیرش استان ساسکاچوان

ساسکاچوان در ماه اکتبر (۳۱) با برگزاری یک دوره دیگر برای متقاضیان برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان که خواستار دریافت اقامت دائم کانادا از طریق ویزای کار کانادا بودند، در دو زیر گروه های برنامه اکسپرس اینتری کانادا و مشاغل مورد نیاز کانادا، دعوتنامه صادر کرد.

در واقع دوره ۳۱ اکتبر، جهت صدور دعوتنامه برای ۵۸ نفر از متقاضیان مشاغلی چون متخصصان منابع انسانی، تحلیلگران و مشاوران سیستم های اطلاعاتی، تحلیلگران پایگاه و سرپرست داده ها ، تکنسین ها، طراحان و فن آوران، مهندسین مکانیک و بازرسان هواپیما، برگزار شده است.

لازم به ذکر است که از دو زیر گروه، گروه مشاغل مورد نیاز برای متقاضیان فاقد پروفایل EOI و گروه اکسپرس اینتری برای متقاضیانی با داشتن پروفایل اکسپرس اینتری مناسب و باز است.

برگزاری ۱۱ دوره از ۲۵ سپتامبر با صدور بیش از ۴۷۰۰ دعوتنامه

 SINP ( برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان) از تاریخ ۲۵ سپتامبر تا کنون، شش دوره انتخابی را برای متقاضیان زیر گروه سیستم اکسپرس اینتری کانادا (Express Entry) و پنج دوره انتخابی را برای متقاضیان زیر گروه مشاغل مورد نیاز، برگزار کرده است. به گونه ای که SINP در طول این ۱۱ دوره انتخابی ، توانست در کل ۴۷۰۴ دعوت نامه را برای درخواست متقاضیان هر دو زیر گروه (اکسپرس اینتری و مشاغل مورد نیاز) صادر نماید.

پذیرش اکسپرس اینتری توسط استان ساسکاچوان

در واقع در این دوره ها، بر اساس رویکرد جدیدی که SINP در مورد مشاغل عنوان کرد، استفاده شد.

بر اساس این رویکرد متقاضیان مشاغل هر دو زیر گروه، در صورتی که حداقل یک سال سابقه کار در یک شغل (بعنوان پیشنهاد کاری در استان ساسکاچوان) و مرتبط با رشته تحصیلی خود را دارند، واجد شرایط هستند.

همچنین SINP بر اساس رویکرد جدید خود، لیستی از مشاغل حذف شده را ارائه داد که بر طبق آن از اواسط ماه سپتامبر به طور چشمگیری مشاغل واجد شرایط از تعداد ۱۹، به بیش از ۲۰۰ شغل، افزایش یافت.

اکسپرس اینتری یک سیستم مهاجرتی به کانادا است که متقاضیان می توانند از طریق ۳ برنامه تجربه کانادایی، نیروی متخصص و مشاغل مورد نیاز به کشور کانادا مهاجرت نمایند.

در واقع برای اینکه متقاضیان استان ساسکاچوان، از طریق زیر گروه سیستم اکسپرس اینتری در نظر گرفته شوند، لازم است تا درخواست خود را (Expression of Interest یا EOI) در برنامه مهاجرتی استان ساسکاچوان (Saskatchewan) ثبت نمایند.

سپس متقاضیان واجد شرایط، طبق جدول ارزیابی بین المللی مهارت های کارگران SINP و بر اساس عواملی چون سن، تحصیلات، تجربه کار ماهر، مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی و ارتباط با ساسکاچوان، امتیاز بندی می شوند.

که در این صورت متقاضیان با امتیاز بالای EOL، در دوره هایی که توسط SINP  انجام می شود، انتخاب می شوند.

دوره برگزار شده در ۳۱ اکتبر

در دوره برگزار شده در ۳۱ اکتبر نیز، SINP از کلیه کاندیداهای واجد شرایط ورود به گروه مشاغل مورد نیاز با داشتن امتیاز ۶۹ یا بالاتر، دعوت نامه صادر کرد.

همچنین در این دوره متقاضیان واجد شرایطی که از امتیاز ۶۸، ۱۰ سال سابقه کار و مهارت زبان انگلیسی یا فرانسوی (دارای مدرک CLB 7 یا بالاتر) برخوردارند، انخاب شدند.

لازم به ذکر است که کاندیدهای ورود به سیستم اکسپرس اینتری که متقاضی برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان هستند و از ۶۰۰ امتیاز اضافی نسبت به رتبه بندی سیستم (CRS) برخوردارند، از این طریق می توانند دعوت نامه درخواست اقامت دائم کانادا خود را تضمین کنند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *