نکات مهم برای موفقیت شغلی در کانادا

8 نکته مهم برای موفقیت شغلی در کانادا

امروزه مهاجرت به کانادا از طریق کار یکی از رایج‌ترین راه‌های دریافت اقامت دائم کانادا می‌باشد که علاقه‌مندان به زندگی در این کشور آن را انتخاب می‌کنند. در واقع مهاجران و تازه‌واردان با دریافت ویزای کار کانادا لازم است بایدها و نبایدهایی را برای پیشرفت و موفقیت شغلی خود رعایت کنند. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا با مطرح نمودن نکاتی، مهاجران تازه وارد به کانادا را جهت موفقیت شغلی یاری نماییم.

نکات لازم برای پیشرفت شغلی در کانادا

۱- آشنایی و آموختن تمامی شرایط محیط کار

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در موفقیت شغلی افراد تاثیر به سزایی می‌گذارد، آشنایی با بایدها و نبایدها و شرایط محیط کاری است. به همین منظور لازم است تا مهاجران در صورت فعالیت در یک حوزه کاری، ضمن آشنایی با شرایط محیط، سعی کنند تا خود را با آن تطبیق دهند.

۲- آشنایی با فرهنگ محیط کاری

امروزه بسته به نوع بیزینس، هر محیط کاری از فرهنگ و روش‌های منحصر به فردی برخوردار است که لازم است تا افراد با شناخت این فرهنگ‌ها، آن ها را در هنگام کار رعایت نمایند. به گونه‌ای که نوع فرم و لباس افراد و طرز رفتار کارکنان می‌تواند تا حدود زیادی نمایان‌گر فرهنگ‌های موجود در آن شغل باشد.

نکات مهمی برای موفقیت شغلی در کانادا که لازم است بدانید.

۳- آموختن رفتار حرفه‌ای در کانادا

جهت موفقیت در محیط شغلی لازم است تا افراد رفتار حرفه‌ای از خود نشان دهند (به عنوان مثال در صورت داشتن قرارهای کاری در زمان مشخص شده حضور یابند و یا در صورت پذیرفتن کاری، آن را به طور کامل و در زمان تعیین شده به اتمام برسانند.)

۴- توجه به خواسته‌های مدیر

افراد موفق در زمینه کاری کسانی هستند که نسبت به نیازها و خواسته‌های مدیر خود آگاهند. در واقع بهتر است افراد در صورت شروع فعالیت در یک حوزه کاری با تمامی انتظارات مدیر و مسئولیت‌های خود آشنا شوند و در صورت لزوم هر چند وقت یک بار، گزارش کاری به او ارائه دهند.

۵- شناخت انواع راه‌های ارتباطی در محیط کاری

در حال حاضر محیط‌های کاری در هر کشور بسته به نوع فرهنگ خود، از روش‌ها و راه‌های ارتباطی مختلفی استفاده می نماید، به همین جهت لازم است تا مهاجران برای موفقیت شغلی در کانادا با راه‌های ارتباطی کاری موجود در این کشور آشنا شوند.

۶- داشتن روحیه کار گروهی

کانادا نیز از جمله کشورهایی است که لازم است افراد در صورت شروع فعالیت از روحیه کار گروهی برخوردار باشند، چرا که کار تیمی با کار فردی کاملا متفاوت است. به گونه‌ای که افراد در یک تیم باید ضمن احترام به نظرات یکدیگر برای رسیدن به یک هدف مشخص تلاش نمایند.

پیشرفت شغلی در کانادا

۷- داشتن خلاقیت و ابتکار عمل

داشتن ابتکار عمل و خلاقیت از دیگر عوامل موفقیت شغلی در کانادا می‌باشد. در واقع افراد با داشتن ابتکار و ایده‌های خلاقانه در رویارویی با مشکلات و ارائه راه حل‌هایی جدید می‌توانند موفقیت خود را در زمینه شغلی رقم بزنند.

۸- برخورد رفتاری یکسان با زنان و مردان

بر اساس گفته Sandra Bizier (مدیر حسابداری بانک تجاری TD) برخورد رفتاری یکسان با زنان و مردان یکی از راه‌های پیشرفت شغلی می‌باشد. همچنین بهتر است تا افراد ضمن داشتن رفتاری مناسب با مدیران و مسئولین رده بالا، با سایر کارمندان عادی نیز رفتاری مناسب و شایسته داشته باشند.

در نهایت چنانچه قصد مهاجرت به کانادا از طریق کار و یا دریافت ویزای کار کانادا را دارید، می‌توانید با مراجعه و یا تماس با مشاوران موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴، تمامی مراحل مهاجرتی را به راحتی و در کمترین زمان انجام دهید.

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی