مخاطب گرامی؛ شماره تلفن دفتر تهران شرکت آتلانتیک ۷۲۴ تغییر کرده است.
02191006595

بررسی مزایا و معایب ویزای استارتاپ کانادا و مشکلات رایج این طرح

مزایا و معایب ویزای استارتاپ کانادا

اگر شما نیز ایده‌ای نو دارید که تصمیم گرفته‌اید از آن در جهت دریافت ویزای کانادا استفاده کنید، باید نسبت به مزایا و معایب ویزای استارتاپ کانادا نیز آگاه باشید. در صورتی‌که ایده‌ای خلاقانه دارید که قادر هستید به رقابت در سطح بین‌المللی بپردازید، می‌توانید اقدام به دریافت ویزای استارت آپ نمایید. برای دریافت این ویزا لازم است علاوه ‌بر داشتن ایده خلاق و مبتکرانه، بتوانید آن را به‌خوبی ارائه کرده و برای جذب سرمایه‌گذاران از کار خود دفاع کنید.

کانادا به‌ منظور این که بتواند جمعیت مهاجران کشور خود را افزایش دهد، اقدام به پذیرش کسب و کارهای نوپا و خلاقانه از کشورهای دیگر کرده است. به این ترتیب با حمایت از ایده‌های نو که دارای توجیه اقتصادی هستند، ویزای استارتاپ کانادا به شما می‌دهد که شما به عنوان صاحب ایده، می‌توانید توسط آن، اقامت دائم بگیرید.

در صورت پذیرش، لازم است شما به کانادا مهاجرت کرده و در آنجا به توسعه کسب و کار مبتکرانه خود بپردازید. باید برای افرادی که ساکن کانادا هستند، اشتغال‌زایی کنید و به رقابت در سطح جهانی بپردازید. با ما همراه باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم.

طرح استارت آپ چیست؟

برای افرادی که در حوزه کارآفرینی فعالیت می‌کنند، امکانی وجود دارد که توسط آن می‌توانند ویزای کانادا دریافت کنند و اقامت دائم بگیرند. به این صورت که توسط یک ایده نوپا و خلاقانه، قادر باشند در کانادا کسب و کاری راه بیاندازند و همچنین بتوانند از ایده خود دفاع کنند و برای آن توجیه اقتصادی داشته باشند.

صاحب ایده لازم است کار خلاقانه خود را به‌درستی ارائه کند و به آن‌ها ثابت کند که می‌تواند در سطح بین‌المللی به رقابت بپردازد. با این کار، او می‌تواند سرمایه‌گذاران را جذب کند تا بتواند ویزای استارتاپ کانادا را دریافت نماید. اگر شما نیز قصد مهاجرت به کانادا از این طریق دارید، لازم است مزایا و معایب ویزای استارتاپ کانادا را نیز بدانید.

معایب ویزای استارتاپ کانادا

همان طور که می‌دانید همه امور در کنار مزایایی که دارند، ممکن است معایبی نیز دارا باشند. در این بخش به بررسی معایب ویزای استارتاپ کانادا می‌پردازیم.

برای اینکه بتوانید ایده نوپای خود را در قالب یک پروژه در کانادا اجرا کنید، باید به تمام جوانب امور آگاه باشید. از آنجا که لازم است ایده خلاقانه شما، توانایی رقابت با تمام کشورهای جهان را داشته باشد، امکان شکست آن در کانادا وجود دارد.

همچنین به دلیل اینکه پروژه‌های متعدد و ناکارآمدی از سوی مردم ایران به کانادا فرستاده شده است، از طرف اداره مهاجرت محدودیت‌های فراوانی برای پذیرش ایده، اعمال شده است که احتمال عدم پذیرش طرح را بالا می‌برد.

برای اینکه بتوانید در کانادا مشغول به کار شوید، لازم است تمکن مالی بالایی داشته باشید و به آن‌ها ثابت کنید قادر هستید مخارج زندگی خود را به‌‌خوبی تامین کنید. همچنین وجوه باید قابل دسترسی باشند و شامل بدهی و تعهد نباشند.

معایب ویزای استارتاپ کانادا و مشکلات راه اندازی بیزینس در کانادا

مزایای ویزای استارتاپ کانادا

با توجه به مطالبی که ذکر کردیم، لازم است برای رسیدن به بی‌شمار مزایای ویزای استارتاپ کانادا، اندک معایب ویزای استارتاپ کانادا را نیز بپذیریم. در ادامه به این مزایا اشاره می‌کنیم.

برای افرادی که تصمیم دارند به کشور کانادا مهاجرت کنند و به‌سرعت اقامت دائم بگیرند، بهترین مسیر، ورود از طریق استارتاپ است.

دیگر مزیت مهم این است که پس از راه‌اندازی کسب و کار خود در کانادا اگر با شکست مواجه شدند، اقامت دائم آن‌ها لغو نمی‌شود.

همچنین افرادی که قصد دارند با خانواده خود مهاجرت کنند، می‌توانند از این طریق برای همه اعضای خانواده خود اقامت بگیرند.

علاوه‌براین، برای افرادی که تسلط کامل بر دانش زبان ندارند، نیز امکان مهاجرت به کانادا وجود دارد.

همانطور که می‌دانید امکانات و رفاهی که در کشور کانادا وجود دارد، بالاتر از دیگر کشورها است و همین موضوع، زندگی در این کشور را برای افراد راحت‌تر می‌کند.

مهم‌ترین مزیت ویزای استارتاپ این است که شما با یک تیم حرفه‌ای و کاربلد همکاری می‌کنید و در این ارتباط می‌توانید با اعضای دیگر گروه به تبادل اطلاعات بپردازید و توانایی‌های خود را گسترش دهید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله “صفر تا صد ویزای استارتاپ کانادا” را مطالعه کنید.

جمع‌بندی

شاید شما نیز تمایل دارید به دلیل وجود امکانات فوق‌العاده، برای شروع و راه‌اندازی کار جدید خود به کشور کانادا مهاجرت کنید و در آنجا به ادامه فعالیت بپردازید. اما باید بدانید روش مهاجرت شما، کاملا وابسته به قابلیت‌های شما است.

افرادی که قصد دارند از طریق ویزای استارتاپ به کانادا مهاجرت کنند، لازم است ایده نوآورانه خود را ارسال کنند تا در صورت پذیرش، بتوانند با بهترین شرایط به این کشور سفر کنند. همانطور که می‌دانید همه کشورها معایب و مزایایی دارند که کانادا نیز از این قاعده مستثنا نیست.

اما طی مقایسه‌ای که بین معایب ویزای استارتاپ کانادا و مزایای آن انجام شد، مشاهده می‌کنیم که مشکلات ویزای استارتاپ کانادا در حداقل سطح ممکن طراحی شده است و به اندازه‌ای نیست که بتوان قید مهاجرت به کانادا و بهره‌مندی از امکانات فوق‌العاده آن را زد. پس بنابراین برای مهاجرت باید دست به کار شد و عجله کرد.

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی