مخاطب گرامی؛ شماره تلفن دفتر تهران شرکت آتلانتیک ۷۲۴ تغییر کرده است.
02191006595

سرتیتر خبرها

تغییر شرایط تمکن مالی دو برنامه اکسپرس اینتری در سال 2020

تغییر شرایط تمکن مالی دو برنامه اکسپرس اینتری در سال 2020

دولت فدرال کانادا در سال جدید، میزان بودجه مورد نیاز متقاضیان مهاجرت به کانادا و برخی از کارگران ماهر را افزایش داده است.

بر این اساس متقاضیانی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی متخصص فدرال اکسپرس اینتری (FSWP) یا برنامه مهارت های تجاری فدرال (FSTP) را دارند باید برای تعیین صلاحیت خود، اثبات کنند که از میزان پس انداز کافی و تمکن مالی برخوردارند.

لازم به ذکر است که این بودجه و پس انداز مالی، برای افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استانی کبک (CEC) را دارند و یا برای کسانی که دارای پیشنهاد شغلی معتبر هستند، اجباری نیست.

این بودجه مالی شامل افرادی می شود که ضمن نداشتن دعوتنامه شغلی، از طریق دو برنامه اکسپرس اینتری (Federal Skilled Worker Program و Federal Skilled Trades Program) می خواهند به کانادا مهاجرت نمایند. برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب “محاسبه امتیاز اکسپرس اینتری کانادا” را مطالعه نمایید.

البته باید توجه شود که میزان بودجه و پس انداز مورد نیاز، بسته به تعداد اعضای هر خانواده متفاوت است. به گونه ای که با توجه به اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC)، از بین اعضای خانواده، افراد زیر می توانند در لیست درخواست اقامت کانادا قرار بگیرند:

  • متقاضی اصلی
  • همسر یا شریک زندگی
  • فرزندان وابسته آنها
  • فرزندان وابسته همسر
جدول تمکن مالی اکسپرس اینتری 2020

لازم به ذکر است که همسران و فرزندان وابسته در صورت داشتن اقامت دائم در کانادا و جز شهروندان کانادا بودن و یا اگر قصد مهاجرت به کانادا را با متقاضی ندارند، حتما باید در این برنامه درج شوند.

جدول تمکن مالی اکسپرس اینتری سال ۲۰۲۰

(مقادیر زیر برای سال ۲۰۲۰ به روز شده است)

تعداد اعضای خانوادهبودجه مورد نیاز (به دلار کانادا)
۱$۱۲,۹۶۰
۲$۱۶,۱۳۵
۳$۱۹,۸۳۶
۴$۲۴,۰۸۳
۵$۲۷,۳۱۵
۶$۳۰,۸۰۶
۷$۳۴,۲۹۹
به ازای هر عضو بیشتر در خانواده$۳,۴۹۲

کانادا هر ساله شرایط تمکن مالی را برای متقاضیان مهاجرت به کانادا به روز رسانی می کند، اگرچه این تغییرات خیلی کوچک هستند اما در مواقعی ممکن است بر صلاحیت متقاضیان تأثیر بگذارد و حتی برخی از متقاضیان را فاقد شرایط کند.

چنانچه قصد مهاجرت دارید می توانید جهت کسب اطلاعات با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ تماس بگیرید تا آنها شما را در این زمینه یاری نمایند.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *