بهترین فصل سفر به کانادا

بهترین زمان سفر به کانادا

کانادا از جمله کشورهایی است که به دلیل برخورداری از شرایط آب و هوایی مناسب و داشتن چهار فصل همواره مورد توجه گردشگران و مسافران بسیاری قرار گرفته است. با این حال بهتر است تا قبل از رفتن به این کشور از بهترین زمان سفر به کانادا مطلع شوید تا بتوانید سفری لذت‌بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید.

بهترین فصل‌های سال کانادا برای سفر

همان طور که گفته شد کانادا کشوری چهار فصل است که سفر در هر فصل آن از مزایا و معایب مختلفی برخوردار است اما اکثر افراد ماه‌های تابستان را بهترین زمان برای سفر به کانادا می‌دانند.

فصل تابستان در کانادا

ماه‌های تابستانی بخصوص جولای و آگوست (تیر و مرداد) یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به کانادا می‌باشد. اما باید توجه شود به دلیل محبوبیت این ماه‌ها برای سفر، با هزینه‌های بیشتری برای حمل و نقل و رزرو هتل مواجه می‌شوید. تعداد متقاضیان دریافت ویزای توریستی کانادا در این فصل به اوج می‌رسد. 

در واقع آب و هوای گرم و آفتابی تابستان در کانادا باعث شده تا این کشور به یکی از جاذبه‌های گردشگری در سراسر جهان تبدیل شود البته باید دانست که هر کدام از شهرهای کانادا دارای شرایط آب و هوایی مختلفی هستند. به همین جهت بعضی از این شهرها، در ماه‌های مختلف تابستان برای افراد از جذابیت و محبوبیت بیشتری برخوردار است.

بهترین زمان سفر به کانادا

ماه جولای: در ماه جولای شهر کلگری، به دلیل برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه روباز در جهان، کنسرت‌ها و کارناوال‌ها، مسابقات اسب سواری و… مورد استقبال مسافران و گردشگران بسیاری قرار می‌گیرد. علاوه بر این شهر سنت جابز نیز به جهت داشتن آب و هوایی مناسب در این ماه و برگزاری فستیوال های محلی به یکی از شهرهای جذاب تبدیل شده است.

ماه آگوست: به دلیل متفاوت بودن تابستان در ونکوور کانادا، ماه آگوست بهترین زمان برای سفر به این شهر می‌باشد، که همواره با برگزاری بازارهای هفتگی و فستیوال، گردشگران بسیاری را از سراسر جهان جذب می‌کند. کوه‌های راکی کانادا نیز در این فصل به یکی از بهترین جاذبه‌ها برای کوهنوردان تبدیل می‌شود.

ماه سپتامبر: یکی از بهترین زمان برای سفر به کانادا ماه سپتامبر می‌باشد چرا که این ماه با وجود داشتن آب و هوایی مناسب و تغییر رنگ دادن درختان، از تعداد گردشگران کمتر می‌شود و شرایط مناسب برای سفر را فراهم می‌نماید. به همین جهت منطقه مونت ستون در شهر کبک به جهت برگزاری فستیوال و کنسرت و جزیره کیپ برتون به دلیل داشتن منظره‌ای فوق‌العاده زیبا از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری به شمار می‌رود.

فصل پاییز در کانادا

فصل پاییز نیز بهترین فصل سفر به کانادا می‌باشد که با وجود سرد شدن، از شرایط آب و هوایی مطلوبی برخوردار است. همچنین در این فصل به جهت کمتر شدن میزان گردشگران، قیمت و هزینه‌ها نیز تا حدود زیادی کاهش می‌یابد.

بهترین زمان سفر به کانادا

ماه اکتبر: در این ماه با وجود سردتر شدن هوا، منطقه چرچیل (پایتخت خرس های قطبی) و شهر کیچنر و واترلو (در شهر اونتاریو) به محبوب‌ترین مناطق برای سفر تبدیل می‌شوند.

نوامبر: ماه نوامبر بهترین زمان برای دیدن شفق های شمالی می‌باشد. در این ماه گردشگران بسیاری به شهر یلونایف و توفینو برای تماشای شفق‌های قطبی و طوفان سفر می‌کنند.

دسامبر: دسامبر نیز از جمله بهترین فصل و زمان سفر به کانادا می‌باشد. در تعطیلات این فصل، آبشار نیاگارا به دلیل برگزاری فستیوال زمستانی نور و مراسم آتش بازی و شهر ادمونتون، به دلیل فرا رسیدن کریسمس و جشن ها و فستیوال‌های خیابانی به مناطقی جذاب برای افراد و گردشگران تبدیل می‌شود.

فصل زمستان در کانادا

فصل زمستان نیز با وجود داشتن آب و هوای سرد به یکی از بهترین زمان برای سفر به کانادا و پر جاذبه‌ترین فصل‌ها برای گردشگران تبدیل شده است.

فصل زمستان در کانادا

ماه ژانویه: در این ماه با وجود هوای بسیار سرد در کانادا، افراد بسیاری به جهت ارزان شدن هزینه سفر، برای ورزش‌های زمستانی مانند اسکی به شهر کبک و مون ترمبلان (واقع در کبک) سفر می‌کنند.

ماه فوریه: در ماه فوریه نیز شهر وینیپگ و شارلوت تاون (در جزیره پرنس ادوارد)، به جهت برگزاری بزرگ‌ترین فستیوال زمستانی به یکی از بهترین مقاصد زمستانی در کانادا تبدیل شده است.

ماه مارس: ماه مارس به دلیل اسکی در فصل بهار و روز سنت پاتریک به یکی از جذاب‌ترین و بهترین زمان برای سفر به کانادا می‌باشد.

در این ماه شهر تورنتو به یکی از بهترین شهرهای کانادا برای جشن روز سنت پاتریک و شهر ویسلر به یکی از جاذب‌ترین مناطق برای اسکی تبدیل شده است.

فصل بهار در کانادا

با گرم‌تر شدن هوا در فصل بهار امکان تفریح و تماشای حیات وحش در کشور کانادا فراهم می‌شود.

بهترین فصل های سال کانادا برای سفر

ماه آوریل: شهر ویکتوریا (مرکز ایالت بریتیش کلمبیا) و مسکوکا (در انتاریو) در ماه آوریل به جهت داشتن شرایط آب و هوایی مناسب به یکی از بهترین زمان سفر به کانادا می‌باشد.

ماه مه: شهر اتاوا و اوکاناگان نیز در این ماه به جهت برگزاری جشنواره گل و ایجاد مناظر زیبا، یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری کانادا است.

ماه ژوئن: ماه ژوئن، با فرا رسیدن تابستان به یکی از بهترین زمان برای سفر به کانادا تبدیل شده است. در این ماه شهر مونترال و منطقه نوناووت به جهت داشتن رویدادهای جذاب و تماشای پدیده خورشید در نیمه شب (نوناووت) همواره گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

مناسب‌ترین زمان سفر به کانادا

و در نهایت باید توجه کرد که برای سفر به کانادا با صرف هزینه کم و امکان انتخاب و برنامه ریزی سفر در هر زمان، بهتر است ماه‌های نوامبر، اوایل دسامبر، تعطیلات بعد از کریسمس، اوایل بهار و اواخر زمستان را انتخاب نمایید.

برای اطلاع از شرایط و هزینه ویزای توریستی کانادا با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ تماس بگیرید. 

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات

دسته بندی