مخاطب گرامی؛ شماره تلفن دفتر تهران شرکت آتلانتیک ۷۲۴ تغییر کرده است.
02191006595

مهاجرت به کانادا

راه های دریافت ویزا و اقامت کانادا

از بحث‌های داغ سال‌های اخیر، مهاجرت به کانادا است. با توجه به رشد اقتصادی و شرایط فوق‌العاده این کشور برای مهاجران، تمایل به پیدا کردن راه‌های آسان و سریع دریافت اقامت کانادا در میان متقاضیان مهاجرت افزایش یافته است. اگر شما هم به فکر مهاجرت کانادا هستید، بهتر است ابتدا با شرایط مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب کنید و سپس در این راه قدم بردارید. در این مقاله سعی داریم راه های اقامت دائم کانادا را بررسی نموده و در نهایت بهترین روش مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۴ را معرفی نماییم.

اداره مهاجرت کانادا IRCC

برای مشاوره حضوری و تلفنی رایگان فرم زیر را تکمیل کنید

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شرایط شما را رازیابی کنند.

چرا کشور کانادا را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

کانادا، از جمله کشورهای پیشرفته و چند ملیتی است که بواسطه ویژگی‌های بی نظیرش و شرایط نسبتا ساده‌ای که برای مهاجرت دارد، طی سالیان متمادی، جذابیت زیادی برای متقاضیان مهاجرت و اقامت پیدا کرده است. سیستم آموزشی با کیفیت بالا، فرصت‌های شغلی متنوع و بیشمار، و سیستم مراقبت‌های بهداشتی درمانی همگانی، از جمله امکاناتی هستند که کانادا را به یک مقصد مهاجرتی ایده آل برای تبدیل کرده است. علاوه بر این، کانادا برنامه‌های مهاجرتی متعددی را در اختیار افراد با مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف قرار می‌دهد. جمعیت چندفرهنگی و متنوع این کشور، فضایی را برای تعامل و همزیستی افراد از مختلف فرهنگ‌ها و زبان‌ها فراهم می‌کند. دولت کانادا عموما به دنبال سرمایه‌گذاران، مدیران تجاری و کارآفرینان با هر شکل و اندازه ای است که علاقه‌مند به استقرار و جستجوی فرصت‌های جدید در کانادا هستند. تجارب و سواد و دانش تجاری شما دارایی های ارزشمندی هستند که می توانند به شما در سرمایه گذاری در کشوری مثل کانادا کمک کنند.

چرا کشور کانادا را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

کانادا با امنیت بالا، نظام سیاسی و اقتصادی با ثبات، و آب و هوای متنوع، یک محیط پایدار و آرام را برای زندگی و کار فراهم می‌کند. همچنین، جاذبه‌های دیدنی زیبا و بیشمار این کشور، امکانات تفریحی و گردشگری عالی را برای  بازدیدکنندگان فراهم می‌سازد.

سیستم حمل و نقل نیز در کانادا بسیار پیشرفته بوده و  امکان سفر و ارتباط بین شهرها و مناطق را به راحتی فراهم می‌کند.

با این ویژگی‌ها و امکانات، کانادا یک کشور پرطرفدار برای افرادی است که به دنبال یک زندگی بهتر و فرصت‌های  بیشتر هستند.

آمار مهاجرت به کانادا

بر اساس آمار منتشر شده در وبسایت Statista، تعداد افرادی از طریق مهاجرت که تحت عنوان مهاجر وارد خاک کانادا شده اند، به شرح جدول زیر است:

سالتعداد مهاجر وارد شده به خاک کانادا
2020 184,000 نفر
2021401,000 نفر
2022492,984 نفر

البته توجه داشته باشید که این آمارها به صورت تقریبی بوده و احتمالا دارد کمی با آمار دیگر منابع رسمی متفاوت باشد.

روش ها و راه های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت آن کدام هستند؟

راه ها و روش های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا کدام هستند؟

روش های مهاجرت کانادا گوناگون است و شما می‌توانید با توجه به شرایط زندگی، کاری و تحصیلی خودتان یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. هر کدام از این روش‌ها مراحل متعددی دارند و شما می‌توانید با کمک وکیل و مشاورهای مورد اعتماد این مراحل را به خوبی طی کنید.

از جمله روش های مهاجرت به کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهاجرت به کانادا با ویزای استارتاپ
  • مهاجرت کاری به کانادا
  • مهاجرت نیروی کار ماهر به کانادا
  • مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی
  • مهاجرت از طریق برنامه‌های استانی کانادا
  • مهاجرت به کانادا با ویزای کارآفرینی
  • اقامت کانادا از طریق اسپانسرشیپ والدین
  • مهاجرت تحصیلی به کانادا
  • مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی
  • مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج
  • مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

در ادامه مقاله حتما به توضیح هر کدام از این روش‌ها خواهیم پرداخت اما پیش از آن باید به چند سوال اساسی و رایج پاسخ دهیم از جمله اینکه شهروند کانادا، اقامت دائم و موقت کانادا به چه معناست.

شهروند کانادا کیست؟

شهروند کانادا کیست؟

شهروند کانادا (Canadian citizen) شخصی است که به صورت قانونی حقوق و وظایفی را در کانادا دارد که افراد غیر شهروند ندارند. شهروندان کانادا به سیستم درمان، خدمات اجتماعی و پشتیبانی در سایه قانون دسترسی دارند. یک شهروند کانادا می‌تواند در هر جای کانادا تحصیل، کار و یا زندگی کند و همچنین می‌تواند در انتخابات کانادا شرکت کند و رای دهد. همچنین شهروندی کانادا قابل حذف یا بازپس‌گیری نیست. این شهروندی می‌تواند از طریق تولد در خاک کانادا، تولد از طریق پدر یا مادر شهروند کانادا، یا از طریق سایر فرایندهای اخذ اقامت و دریافت شهروندی (Naturalization) کسب شود.

حقوق شهروند کانادا شامل موارد زیر است:

  1. حق رای: شهروند کانادا حق شرکت در انتخابات فدرال، ایالتی و محلی را دارد.
  2. کاندیداتوری: شهروندان کانادا می‌تواند برای شرکت در انتخابات و برای مناصب دولتی کاندید شود.
  3. داشتن پاسپورت کانادایی: شهروند کانادا حق دارد گذرنامه کانادایی بگیرد.
  4. اقامت دائمی: شهروند کانادا میتواند به راحتی در کانادا اقامت داشته و هر زمانی که بخواهد از آن خارج شود.
  5. امنیت اجتماعی: شهروند کانادا حق دارد به سیستم حمایت اجتماعی کانادا دسترسی داشته باشد.
  6. دسترسی به دادگستری: شهروند کانادا حق دسترسی کامل به سیستم قضایی کانادا را دارد.

در مقاله شرایط اخذ شهروندی کانادا توضیحات کامل‌تری ارائه شده است.

اقامت موقت کانادا چیست؟

اقامت موقت کانادا چیست؟

ویزای اقامت موقت (Temporary Resident Visa) این امکان را به فرد می دهد که برای مدت زمان مشخصی در یک کشور اقامت کند. این نوع ویزا معمولا برای تفریح، تحصیل، کار و یا ملاقات خانواده استفاده می‌شود. زمان اقامت موقت، معمولا توسط سفارت‌خانه‌ها مشخص شده و ممکن است بر اساس هدف و مقصد اقامت فرد متفاوت باشد.

پس از اتمام زمان مشخص شده برای ویزای اقامت موقت، فرد باید اقدامات لازم را انجام دهد. این اقدامات شامل موارد زیر است:

  • بازگشت به کشور مبدا: در بسیاری از موارد، فرد باید پس از اتمام زمان مجاز اقامت، به کشور مبدا خود بازگردد.
  • تمدید ویزا: گاهی امکان تمدید ویزای اقامت موقت وجود دارد. در این صورت، فرد باید در مهلت مقرر درخواست تمدید ویزا را ارائه کند و از نتیجه آن مطلع شود.
  • تغییر وضعیت: در برخی موارد، فرد ممکن است بخواهد وضعیت اقامت خود را از موقت به دائم تغییر دهد. برای این منظور، باید مراحل و شرایط تغییر وضعیت را دنبال کند.
اقامت دائم کانادا چیست؟

اقامت دائم کانادا چیست؟

اقامت دائم در کانادا (Permanent Resident) به معنای حق قانونی برای اقامت بلند مدت به همراه کار و زندگی در کانادا است. افرادی که کارت اقامت دائم یا Permanent Resident Card را دارند، می توانند در کانادا زندگی کرده و از تمامی حقوق و مزایای شهروندی بهره‌مند شوند.

شرایط و پیش‌نیازهای مختلفی برای دریافت اقامت دائم در کانادا وجود دارد. برخی از اصلی‌ترین شرایط عبارتند از:

  • برنامه مهاجرتی: برخی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا شامل برنامه کارکنان ماهر، برنامه تجارتی، برنامه خانواده، برنامه پناهندگی و برنامه سرمایه‌گذاری است. برای دریافت اقامت دائم، باید در یکی از این برنامه‌ها واجد شرایط باشید.
  • امتیازدهی: سیستم امتیازدهی کانادا (Comprehensive Ranking System) بر اساس عوامل مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری، زبان انگلیسی یا فرانسه، اشتغال در کانادا و دیگر عوامل ارزیابی می‌شود. برای دریافت اقامت دائم، باید امتیاز کافی را در این سیستم کسب کنید.
  • تمکن مالی: برخی از برنامه‌های مهاجرتی نیازمند اثبات توانایی مالی برای تأمین هزینه‌های اولیه در کانادا هستند. این شامل هزینه‌های معیشتی، هزینه تحصیل برای خانواده، هزینه پرداخت مالیات و دیگر هزینه‌های مربوط به زندگی در کانادا می‌شود.
  • پاسپورت و امنیت: برای دریافت اقامت دائم، باید دارای پاسپورت معتبر باشید و پاسپورت قبلی خود را ارائه دهید. همچنین، باید شرایط امنیتی و جسمانی مناسبی داشته باشید.

در مرحله‌ای از فرآیند درخواست اقامت دائم، باید بررسی پزشکی کاملی را طبق دستورالعمل‌های مهاجرتی کانادا انجام دهید.

کانادا و دریافت اقامت دائم در این کشور بواسطه مزایایی که دارد، طرفداران بیشماری دارد. برخی از این مزایا به شرح زیر است:

  • دسترسی به سیستم آموزشی با کیفیت: کانادا دارای سیستم آموزشی بسیار  معتبری است و به شما امکان دسترسی به دانشگاه‌ها و مدارس با کیفیت و برنامه‌های تحصیلی متنوع را می‌دهد.
  • فرصت‌های شغلی: با اقامت دائم در کانادا، شما دسترسی به بازار کار پویا و رونق‌بخش این کشور را خواهید داشت. این کشور به دنبال جذب نیروی کار ماهر و توانمند است و مهاجران با مهارت‌های مورد نیاز می‌توانند فرصت‌های شغلی بسیار خوبی را دریافت کنند.
  • سیستم بهداشتی و درمانی کیفیتی: کانادا دارای سیستم بهداشتی و درمانی عالی است. با دریافت اقامت دائم، شما و خانواده‌تان می‌توانید از خدمات درمانی با کیفیت و بیمه‌های بهداشتی استفاده کنید.
  • زندگی آرام و امن: کانادا به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در شاخص امنیت جهان شناخته می‌شود. زندگی در کانادا آرام و امن بوده و به شما و خانواده‌تان امکان ایجاد یک زندگی مطمئن و پایدار را می‌دهد.
شرایط اولیه جهت اخذ اقامت دائم کانادا

شرایط اولیه جهت اخذ اقامت دائم کانادا

  • برنامه مهاجرتی: برای مهاجرت به کانادا، باید در یکی از برنامه‌های مهاجرتی این کشور واجد شرایط باشید، مانند برنامه کارکنان ماهر، برنامه مهاجرت تجاری، برنامه خانواده یا برنامه سرمایه‌گذاری. هر برنامه شرایط و الزامات خاص خود را دارد.
  • امتیازدهی: برای مهاجرت به کانادا، باید امتیاز کافی در سیستم امتیازدهی کانادا (Comprehensive Ranking System) کسب کنید. عوامل مختلفی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری، زبان انگلیسی یا فرانسه، اشتغال در کانادا و … در امتیازدهی مورد بررسی قرار می‌گیرند.
  • سرمایه کافی: برخی از برنامه‌های مهاجرتی به کانادا، نیاز به سرمایه کافی دارند. مبلغ دقیق سرمایه‌ای که لازم است در اختیار داشته باشید، بستگی به برنامه مهاجرتی و تعداد اعضای خانواده‌تان دارد.

تا اینجا با اقامت موقت و دائم کانادا آشنا شدید. در ادامه به انواع روش‌های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور می‌پردازیم:

مهاجرت به کانادا با ویزای استارتاپ

مهاجرت به کانادا با ویزای استارتاپ

اگر می‌خواهید از طریق ویزای استارتاپی یا راه‌اندازی کسب‌وکار به کانادا مهاجرت کنید، به طرح تجاری یا بیزینس پلن احتیاج دارید. در این روش، باید بتوانید برای کانادایی‌ها شغل ایجاد کنید و از یک سرمایه‌گذار کانادایی نامه حمایت بگیرید. داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی و تمکن مالی از دیگر شرایط ویزای استارت آپ کانادا هستند. برای تاسیس استارتاپ در کانادا به مدارک شغلی، مدرک تحصیلی، مدارک مالی و ملکی، مدارک شناسایی و فرم اطلاعات فردی احتیاج دارید.

اگر ایده خلاقانه‌ای برای کسب‌وکار دارید و فکر می‌کنید می‌توانید در بازار جهانی رقابت کنید، ویزای استارتاپ کانادا مناسب شما است. با توجه به آمار رشد استارتاپ‌های مختلف در کانادا، شرکت‌های کشاورزی، غذایی، تبلیغاتی و فناوری اطلاعات موفقیت خوبی در این کشور دارند. از مزایای این روش، دریافت اقامت دائم کانادا برای تمام افراد خانواده است. اگر علاقه‌مند به این روش مهاجرت به کانادا هستید، نگران ارائه بیزینس پلن استارتاپ نباشید و همه مراحل کار را به کارشناسان آتلانتیک ۷۲۴ بسپارید.

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا یکی از بهترین راه‌های مهاجرت کانادا و در عین حال دشوارترین روش دریافت ویزا است. افراد متقاضی در این روش از طریق برنامه‌های مختلفی همچون اکسپرس اینتری، جاب آفر، برنامه استانی و خود اشتغالی می‌توانند اقامت کانادا را بدست آورند. در ادامه به معرفی دو روش اصلی یعنی اکسپرس اینتری و جاب آفر می‌پردازیم:

  1. اکسپرس اینتری: اکسپرس اینتری (Express Entry) یک برنامه امتیازدهی است که بر اساس سیستم Comprehensive Ranking System (CRS) انجام می‌شود. در اکسپرس اینتری که سریع‌ترین روش نیز شناخته می‌شود، افراد بر اساس امتیازاتی که بر اساس عوامل مختلفی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری، زبان، وضعیت شغلی و سایر عوامل به آنها تعلق می‌گیرد، انتخاب می‌شوند. برای شرکت در برنامه اکسپرس اینتری، ابتدا باید یک حساب کاربری در سامانه ایمیگریشن کانادا (IRCC) ایجاد کرده و یک اظهارنامه علاقه‌مندی (Expression of Interest) تکمیل نمود. سپس، اگر امتیاز شما برای گرفتن دعوت به درخواست رسید، می‌توانید برای اخذ ویزای دائمی کانادا اقدام کنید. اکسپرس اینتری یک سیستم مهاجرتی کانادا است که امکان مهاجرت و اخذ ویزا را از طریق ۳ برنامه تجربه کانادایی، نیروی متخصص فدرال، نیروی کار ماهر برای متقاضیان فراهم می‌کند.
  2. جاب آفر: جاب آفر (Job Offer) نوعی دعوت‌نامه کاری است که از جانب شرکت‌ها، کارخانه‌ها و به طور کلی کارفرمایان خارجی صادر می‌شود.به معنای استخدام توسط کارفرمای کانادایی است. در روش جاب آفر، افراد می‌توانند توسط یک کارفرما در کانادا استخدام شده و با ارائه مدارک و طی فرآیندهای مشخص شده، مشغول به کار شوند. کارفرما در این حالت باید تاییدیه‌ها و مدارک مربوطه را از جمله  وزارت کار و توسعه اجتماعی (ESDC) بگیرد. پس از انجام این مراحل، متقاضی می‌تواند برای اخذ ویزای کاری یا پرواز به کانادا اقدام کند.

به طور کلی باید توجه کنید که در مهاجرت کاری به کانادا، شرایطی چون سابقه کار، وضعیت تاهل، مدرک زبان و سن افراد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. همچنین برای اخذ این نوع ویزا، ارائه مدارکی چون گذرنامه، مدارک شغلی و تحصیلی، گواهی سلامت، عدم سوء پیشینه و فرم‌های مربوطه تکمیل شده ضروری است. هزینه دریافت ویزای کاری در سال ۲۰۲۴ شامل هزینه‌های مربوط به سفارت کانادا است که متقاضیان باید آن را پرداخت نمایند و بسته به نوع ویزا متفاوت است.

بررسی شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار و هزینه و مدارک مورد نیاز

مهاجرت نیروی کار ماهر کانادا

مهاجرت نیروی کار ماهر یا برنامه کارگر ماهر (Skilled Worker Program) یکی از زیرمجموعه‌های برنامه اکسپرس اینتری برای مهاجرت به کانادا است. این برنامه برای افرادی است که تجربه و مهارت‌های خاص در حوزه‌های مورد نیاز اقتصادی کانادا دارند. با این ویزا، افراد می‌توانند برای کار و سکونت در کانادا مهاجرت کنند.

برای شرکت در برنامه کارگر ماهر، ابتدا باید امتیازهای لازم را در قالب Comprehensive Ranking System (CRS) کسب کنید. امتیازات شما بر اساس عواملی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری، زبان، ویژگی‌های خانوادگی و سایر موارد محاسبه می‌شود. برای مهاجرت کاری به کانادا باید در جدول امتیازبندی مهاجرتی حداقل ۶۷ امتیاز کسب‌ کنید.

برنامه مهاجرت نیروی کار ماهر به کانادا از طریق اکسپرس اینتری پیش می‌رود، که یک فرآیند نسبتا سریعتر و ساده‌تر در مقایسه با سایر برنامه‌های مهاجرتی به کانادا است. با این برنامه، شما می‌توانید به عنوان اسکیل ورکر (Skilled Worker) که دارای تجربه و مهارت‌های مورد نیاز  کشور کانادا هستید، مهاجرت کنید.

در این روش باید از یکی از استان‌های کانادا پیشنهاد شغلی داشته باشید و بتوانید تا ۶ ماه بعد از ورود به کانادا هزینه‌های زندگی خودتان را تامین کنید. با توجه به آخرین آمار شغل های موردنیاز در کانادا، شغل‌های مدیر حسابداری، توسعه‌دهنده‌ها، مدیر بازاریابی، پرستار، راننده، مهندس، نماینده خدمات مشتری و حسابدار از جمله شغل‌های پرتقاضا در کانادا هستند. حداقل یک سال سابقه کار تمام‌وقت مرتبط و توانایی خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی یا فرانسوی از شرایط مهاجرت نیروی کار ماهر به کانادا هستند.

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری در کانادا (Invest in Canada) یکی از بهترین روش‌های مهاجرت برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کار است. این روش به شخص متقاضی امکان می‌دهد از مزایای اقتصاد آزاد و رونق اقتصادی کانادا بهره‌مند شود.

برنامه سرمایه‌گذاری در کانادا به صاحبان کسب و کار و کارآفرینان امکان می‌دهد با سرمایه‌گذاری در کانادا و ایجاد یا خرید یک کسب و کار موفق، ویزای دائم کانادا را دریافت کنند. برای سرمایه‌گذاری در کشور کانادا باید شرایط و قوانین ایالت‌های مختلف را بدانید. هر ایالتی حداقل و حداکثر سرمایه موردنیاز را اعلام می‌کند و شما با توجه به سرمایه خودتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری پیچیده‌تر از بقیه روش‌ها است و بهتر است مراحل آن را به کمک یک وکیل انجام دهید. برای مهاجرت کانادا با سرمایه‌گذاری به مدرک زبان آیلتس جنرال با حداقل نمره ۵ احتیاج دارید. مدارک شغلی، آگهی روزنامه رسمی، جواز کسب، تمکن مالی، مدرک لیسانس و حداقل سرمایه ۳۵۰ هزار دلار کانادا از جمله مدارک موردنیاز برای اقامت در کانادا با سرمایه‌گذاری هستند. با این روش مهاجرتی می‌توانید برای خانواده خودتان نیز اقامت بگیرید و از خدمات بیمه رایگان استفاده کنید.

مزایای سرمایه‌گذاری در کانادا شامل بازار کار فعال و پویا، سیستم حمایتی برای سرمایه‌گذاران، رشد فرصت‌های کسب و کار و سطح زندگی بالا هستند. در صورتی که شخص متقاضی  موفقیت در کسب و کار خود را اثبات کند، به همراه خانواده در کانادا اقامت دائم خواهد داشت و  همگی می‌توانند از تمامی فرصت‌ها و مزایای زندگی در این کشور بهره‌برداری کنند.

لازم به ذکر است که مهاجرت کانادا با روش سرمایه گذاری در شهرهای مختلف این کشور، نیازمند رعایت شرایط مختص به همان شهر می‌باشد و قوانین و مقررات و حتی میزان سرمایه برای هر شهر متفاوت است.

بررسی شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار و هزینه و مدارک مورد نیاز

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های استانی

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه‌های استانی (Provincial Nominee Program) یکی از روش های پرطرفدار برای افرادی است که به دنبال اقامت دائم کانادا هستند. برنامه‌های استانی براساس شرایط استان‌های مختلف کانادا تعریف می‌شوند.

اگر می‌خواهید از این طریق به کانادا مهاجرت کنید، به تحصیلات مناسب، تجربه کاری کافی و مهارت زبان احتیاج دارید. هر کدام از استان‌های کانادا شرایط خاص خودشان را دارند و شما می‌توانید با توجه به این شرایط یکی از این استان‌ها را انتخاب کنید. به‌طور کلی، در این برنامه، استان‌های کانادا لیست موردنیاز خودشان از دانشجویان، سرمایه‌گذارها و نیروهای ماهر را منتشر می‌کنند و شما با توجه به این لیست و شرایط خودتان بهترین گزینه را مشخص می‌کنید. با مهاجرت از طریق برنامه‌ های استانی کانادا می‌توانید تابعیت و اقامت دائم کانادا را بگیرید.

یکی از مناطقی که برنامه‌های استانی برای مهاجرت به آن متمرکز شده است، استان‌های آتلانتیک کانادا هستند. استان‌های نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا، نیوفاندلند و لابرادور و جزیره پرنس ادوارد در این منطقه قرار گرفته اند. این استان‌ها فرصت هایی را جهت جذب مهاجران فراهم می کنند، تا افراد بتوانند بر اساس مهارت‌ها و توانایی‌های خود در این منطقه اقامت کنند.

مهاجرت کانادا با ویزای کارآفرینی

مهاجرت کانادا با ویزای کارآفرینی

ویزای کارآفرینی کانادا یک گزینه ارجح برای افرادی است که تمایل دارند به عنوان کارآفرین در کانادا سرمایه‌گذاری کرده و یا یک کسب و کار راه‌اندازی کنند. این ویزا به افراد مستعد و کارآفرین کمک می‌کند تا بر اساس برنامه‌های خاصی در کانادا سرمایه‌گذاری و به صورت دائم در این کشور اقامت کسب کنند.

با ویزای کارآفرینی کانادا، شما می‌توانید یک کسب و کار جدید راه‌اندازی کنید و یا یک کسب و کار موجود را در کانادا خریداری کنید. برنامه‌های کارآفرینی متنوعی در کانادا وجود دارند، از جمله برنامه استانی که به شما اجازه می‌دهد در یک استان خاص سرمایه‌گذاری کنید و به توسعه اقتصادی آن منطقه کمک کنید.

برای اینکه بتوانید ویزای کارآفرینی کانادا را بگیرید، باید برنامه مشخصی داشته باشید. جزئیات کار و میزان سرمایه خودتان را تعیین کنید. معروف‌ترین استان‌های کانادا برای دریافت ویزای کارآفرینی، استان‌های انتاریو، بریتیش کلمبیا، ساسکاچوآن، نواسکوشیا و پرنس ادوارد هستند. اگر می‌خواهید از طریق ویزای کارآفرینی کانادا به این استان‌ها بروید، باید سابقه مدیریتی داشته باشید و دارایی خالص خودتان را مشخص کنید. با کارآفرینی در استان‌های مختلف کانادا می‌توانید از امکانات رفاهی، تحصیلی و تفریحی یکی از کشورهای درجه یک دنیا استفاده کنید و برای خودتان و اعضای خانواده اقامت دائم کانادا بگیرید. همچنین، مهاجرت از این روش به مدرک تحصیلات عالی و مهارت خیلی بالا در زبان انگلیسی یا فرانسه احتیاج ندارد.

همکاران ما در آتلانتیک 724، به صورت 24 ساعته آماده راهنمایی شما در فرآیند مهاجرت و تاسیس کسب و کار در کانادا هستند.

روش مهاجرت کانادا از طریق اسپانسرشیپ والدین

اقامت کانادا از طریق اسپانسرشیپ والدین

ویزای اسپانسرشیپ کانادا به افرادی که در کانادا قرار دارند و دارای وضعیت قانونی هستند، اجازه می‌دهد تا اعضای خانواده یا آشنایان خود را به کانادا دعوت کنند. اگر افرادی از خانواده شما در کانادا زندگی می‌کنند و اقامت دائم یا شهروندی این کشور را دارند، می‌توانید با ویزای اسپانسرشیپ کانادا و تحت حمایت مالی آن‌ها به کانادا بروید.

شرایط برای اسپانسرشیپ کانادا را به صورت کلی به شرح زیر است:

شرایط اسپانسرشیپ همسر

  • باید حداقل ۱۸ سال داشته باشید.
  • باید ازدواج قانونی با همسر خود داشته باشید، که می‌تواند همسر جدید یا همسر فعلی شما باشد.
  • باید بتوانید توانمندی حمایت مالی برای همسر خود در کانادا را اثبات کنید.

شرایط اسپانسرشیپ فرزندان

  • باید حداقل ۱۸ سال داشته باشید.
  • باید به طور مستقل اقتصادی باشید و توانایی ارائه حمایت مالی برای فرزندان خود در کانادا را داشته باشید.

شرایط اسپانسرشیپ دیگر اعضای خانواده

  • برخی از اعضای خانواده شامل والدین، برادران و خواهران، سایر وابستگان و نوه‌ها می‌توانند نیز قابل اسپانسرشیپ باشند.
  • باید ثابت کنید که نوع رابطه خانوادگی وارد شده قانونی است و ازدواج یا ارتباط خونی را تایید کرده باشید.
  • همچنین باید توانایی حمایت مالی اعضای خانواده را داشته باشید.

هزینه اسپانسرشیپ کانادا چقدر است؟

ویزای اسپانسرشیپ کانادا هزینه چندانی نداشته و صرفا باید هزینه دولتی ویزا را پرداخت کنید. برای والدین، همسر و فرزندان، این هزینه به ترتیب حدود 1080، 1080 و 155 دلار کانادا است.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت تحصیلی یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا محسوب می‌شود. تحصیل در کانادا یک فرصت عالی برای دانشجویان بین المللی است که به دنبال تجربه تحصیل در سطح جهانی و زندگی در یک کشور مرفه هستند. فارغ از سطح زندگی بالا و موقعیت اقتصادی عالی، کشور کانادا دارای یک سیستم آموزشی متنوع با بیش از 100 دانشگاه و کالج است که طیف گسترده‌ای از برنامه ها و فرصت های تحقیقاتی را ارائه می دهد. به همین جهت مهاجرت تحصیلی به کانادا یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های افراد برای مهاجرت است.

ویزای تحصیلی

به طور کلی برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا، هر متقاضی باید با ارائه رزومه‌ای کامل از قبیل مدرک زبان، برخورداری از تمکن مالی و همچنین نداشتن گپ تحصیلی، نسبت به دریافت ویزای دانشجویی کانادا اقدام کند. در واقع بدون داشتن این رزومه نمی‌توان پروسه مهاجرت و تحصیل در کانادا از طریق تحصیل را با موفقیت سپری کرد.

در حال حاضر با قوانین و مقرراتی که اداره مهاجرت کانادا برای مهاجران اعمال کرده است، مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل یکی از پرمتقاضی‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور است و مهاجرانی که شرایط ایده‌آل و مساعدی دارند می‌توانند بسیار آسان و سریع با انتخاب رشته مورد نظر خود، نسبت به اخذ پذیرش در یکی از برترین دانشگاه‌های این کشور اقدام کنند.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی در سال ۲۰۲۴

  • برخورداری از مدرک زبان و داشتن مهارت در زبان فرانسه یا انگلیسی
  •  برخورداری از مدرک تحصیلی
  • ارائه دعوت‌نامه یا نامه پذیرش از سوی دانشگاه‌های کانادا
  • داشتن تمکن مالی
  • ارائه گواهی سلامت پزشکی
  • برخورداری از تمکن مالی
  • ارائه فرم‌های پر شده مربوط به پذیرش

هزینه ویزای تحصیلی در ۲۰۲۴

برای دریافت این نوع ویزا، متقاضیان باید علاوه بر پرداخت هزینه‌های سال اول تحصیل و زندگی خود، هزینه‌های مربوط به درخواست مجوز تحصیل، انگشت‌نگاری، معاینات پزشکی و هزینه‌های مربوط به پذیرش در دانشگاه های کانادا را پرداخت نمایند. برای اطلاع از جزئیات این روش و هزینه‌ها بسته به دانشگاه و مقطع تحصیلی مورد نظر خود با کارشناسان آتلانتیک ۷۲۴ تماس بگیرید یا فرم ارزیابی را تکمیل نمایید. مشاوران ما بهترین راه برای اقامت کانادا از طریق تحصیل را به شما معرفی می‌کنند.

هزینه تحصیل در کانادا

در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه تحصیل در کانادا بسته به نوع مدرسه و دانشگاه‌های مورد نظر، مقطع تحصیلی و شهر انتخابی برای تحصیل متفاوت است، جداول زیر شامل هزینه‌های حدودی تحصیل در کاناداست.

 مقطع تحصیلی هزینه تحصیلی در مدارس دولتی هزینه تحصیلی در مدارس خصوصی
 مقطع ابتدایی –راهنمایی ۱۰ الی ۱۶ هزار دلار در سال ۱۰ الی ۵۰ هزار دلار در سال
 مقطع دبیرستان ۱۲ الی ۱۶ هزار دلار در سال ۱۰ الی ۵۰ هزار دلار در سال
هزینه تحصیل در مدارس کانادا

مقطع تحصیلیشهریه دانشگاه مقاطع مختلف
کالجهزینه ای حدود ۱۲ هزار دلار در سال
مقطع کارشناسیهزینه ای بین ۶ تا ۲۹ هزار دلار در سال
مقطع کارشناسی ارشدهزینه ای بین ۱۳ تا ۲۲ هزار دلار در سال
مقطع دکتراهزینه ای حدود ۴۰ هزار دلار در سال
هزینه تحصیل در مقطع دانشگاهی کانادا
مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

ویزای خود اشتغالی، از دیگر روش‌های مهاجرت کانادا می‌باشد که به افراد این امکان را می‌دهد تا بر اساس مهارت و تجربه شغلی خود، در کشور کانادا به اشتغال زایی بپردازند. به طور کلی، فردی که به عنوان خوداشتغال در نظر گرفته می‌شود، باید تجربه کاری مرتبط با فعالیت هنری، فرهنگی یا ورزشی داشته باشد و با انجام شغل خود به صورت مستقل، نه تنها درآمد کسب کند، بلکه مشارکت قابل توجهی در جامعه کانادا داشته باشد. همچنین، باید حداقل ۲ سال تجربه کاری مرتبط با حرفه و صنعتی که در آن مهارت دارد، در ۵ سال اخیر داشته باشد. ورزشکاران حرفه‌ای و افراد فعال در صنایع فرهنگی و هنری نیز باید شرایط خاص خود را داشته باشند:

  • کسب حداقل ۳۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز قابل اختصاص در سیستم امتیازدهی برنامه ویزای خوداشتغالی فدرال.
  • داشتن دو سال تجربه خوداشتغالی در صنعت مربوطه یا دو سال سابقه فعالیت در سطح جهانی در حوزه مربوطه یا ترکیبی از یک سال از هر دو مورد فوق.

برای درخواست برنامه خوداشتغالی فدرال، لازم است که متقاضی در هر استان یا ایالتی از کانادا به جز کبک، که برنامه خود اشتغالی مستقل خود را دارد، اقامت کند.

البته در سال‌های اخیر به دلیل درخواست‌های بسیار زیاد برای این نوع مهاجرت، کشور کانادا محدودیت‌ها و شرایط خاصی در نظر گرفته که باعث شده افراد از شانس کمتری برای مهاجرت با این روش برخوردار باشند.

شرایط اقامت در کانادا از طریق خوداشتغالی ۲۰۲۴

  • برخورداری از تجربه و مهارت کافی
  • ارائه گواهی سلامت و عدم سوء پیشینه
  • برخورداری از تمکن مالی
  • برخورداری از مدارک لازم جهت پذیرش
شرایط مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا از طریق ازدواج با یک شهروند کانادایی

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

ازدواج با یک شهروند کانادایی یکی دیگر از شرایط اقامت در کشور کانادا است. البته این روش چندان هم ساده نیست، اخیرا شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج بسیار سخت شده است و تنها افرادی موفق به مهاجرت با این روش می‌شوند که با ازدواج واقعی می‌خواهند به این کشور مهاجرت نمایند. برای دریافت این ویزا نیز لازم است تا افراد مدارکی چون میزان درآمد و قدرت تامین هزینه زندگی، میزان دارایی و مکان مورد نظر برای زندگی را مشخص نمایند. هزینه‌هایی که باید برای این روش مهاجرتی پرداخت شود، شامل هزینه‌های مربوط به اسپانسرشیپ، حمایت مالی از شریک حقوقی (همسر) و حمایت مالی از کودک (فرزند) می‌شود. اما مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج شرایطی دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

شرایط اقامت کانادا از طریق ازدواج

  • سن بالای 18 سال: هر دو طرف باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.
  • داشتن تابعیت یا شهروندی کانادا: فردی که به عنوان اسپانسر اقدام به ازدواج کرده است باید دارای تابعیت یا شهروندی کانادا باشد.
  • عدم دریافت کمک هزینه از دولت کانادا: فرد باید از دریافت کمک هزینه‌های مالی یا اجتماعی از دولت کانادا در گذشته معاف باشد.
  • ارائه مدارک تمکن مالی: شخص اسپانسر باید قادر به ارائه مدارک و مدارک مالی مورد نیاز باشد تا ثابت کند قادر است هزینه‌های مربوط به همسر خود را پوشش دهد.
  • اثبات عدم سوءسابقه: باید اثبات کند که در گذشته سوابق کیفری یا کیفری نیست و هیچگونه مشکل قانونی نداشته است.
  • فرد اسپانسر مقیم کشور کانادا بوده و تعهد دهد خاک کانادا را ترک نمی‌کند: اسپانسر باید در حال حاضر در کانادا ساکن باشد و تعهد کند که قصد ترک کشور را ندارد و می‌خواهد در کانادا زندگی کند.
  • ضمن اینکه مجرد بوده و در 5 سال گذشته توسط شخص دیگری اسپانسر نشده باشد.
شرایط اخذ اقامت دائم کانادا از طریق تولد فرزند در خاک کانادا

شرایط مهاجرت کانادا از طریق تولد فرزند

مهاجرت کانادا از طریق تولد فرزندان، یکی از رایج‌ترین روش‌های امروزی است که میان سلبریتی‌ها هم رایج شده است. افراد می‌توانند با تولد فرزند خود در این کشور، سیتیزن کانادا شوند. در واقع متولد شدن فرزند در خاک کانادا باعث می‌شود که والدین او نیز تابعیت کانادا را به دست آورده و از شهروندان این کشور محسوب شوند.

لازم به ذکر است که پس از تولد فرزند، والدین بلافاصله اقامت کانادا را به دست نمی‌آورند و لازم است تا فرزند با رسیدن به سن ۱۸ سالگی، از طریق اسپانسرشیپ برای اقامت پدر و مادر خود اقدام نماید. بنابراین این روش مهاجرت کانادا، اگرچه برای آینده کودک مفید است، اما شاید برای والدین چندان روش سریع و مطمئنی نباشد.

بهترین روش مهاجرت تضمینی به کانادا برای ایرانیان چیست؟

حال با آگاهی از انواع روش های مهاجرت سوال اصلی این است که بهترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟ مهاجرت کاری از طریق برنامه نیروی کار ماهر Skilled Worker، سرمایه گذاری در کشور کانادا، مهاجرت از طریق استارتاپ و کارآفرینی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا هستند.

همانطور که در بالا گفته شد برای مهاجرت به کانادا، روش‌های مختلف بسیاری وجود دارد اما لزوما همه این روش‌ها موفقیت آمیز و مطمئن و سریع نیستند. مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ از بهترین روش های مهاجرت تضمینی به کانادا است که اخیرا این کشور برای سهولت در مهاجرت صاحبان کسب و کارها و ایده های خلاق ارائه کرده است.

علاقه‌مندان به مهاجرت کانادا می‌توانند با این روش، به راحتی و با صرف کمترین هزینه و وقت، اقامت این کشور را به دست آورند. با مشاوره حرفه‌ای کارشناسان مجرب موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ می‌توانید اقامت دائم و تضمینی را برای خود و خانواده‌تان فراهم کنید.

معرفی مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا ۲۰۲۳

مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا

بسته به روش‌های مهاجرتی مختلف کانادا، مدارک متفاوتی برای هر برنامه مورد نیاز است. تعدادی از مدارک کلی و مشترک هستند و لازم است برای هر نوع روش مهاجرتی ارائه شود. این مدارک شامل:

  • مدارک شناسایی مانند ترجمه شناسنامه، پاسپورت، کارت ملی، کارت پایان خدمت (در صورت وجود)
  • ترجمه سند ازدواج (در صورت وجود)
  • ترجمه مدرک و ریز نمرات تحصیلی
  • نامه‌های شغلی
  • مدرک زبان معتبر
  • مدرک زبان معتبر
  • سوابق بیمه (در صورت لزوم)
  • ارائه برنامه مهاجرتی
  • ارائه گواهی پزشکی و گواهی عدم سوء پیشینه (فرد برای مهاجرت، باید در سلامت کامل جسمی و روحی باشد.)

تعدادی از مدارک هم ویژه هر روش مهاجرتی هستند:

برای مثال، در ویز‌اهای کوتاه‌مدت مانند ویزای تحصیلی، مدارک شما باید شامل نامه پذیرش دانشگاه، پیشنهادات شغلی احتمالی‌تان و مدارکی دال بر وابستگی‌ به کشور مبدا باشد. در واقع این مدارک باید اثبات کند که شما بعد از اتمام تحصیل‌تان در کانادا به کشور خود باز می‌گردید. پس به جز مدارک کلی، سایر مدارک شما نیز باید نشان‌دهنده قطعیت خروج‌تان از کانادا پس از فارغ‌‌التحصیلی باشد.

اما برای ویزاهای بلندمدت به جز مدارک عمومی، مدارک دیگری نیاز دارید که البته لازم نیست نشان دهنده قصد شما برای ترک کانادا باشد. برای مثال، در ویزای کارآفرینی کانادا، ویزای استارت آپ کانادا یا ویزای خوداشتغالی کانادا شما به یک طرح تجاری دقیق یا همان بیزینس پلن نیاز دارید. این طرح باید نشان دهد که بیزینسی که قصد راه‌اندازی آن را دارید، دقیقا چیست و چه تحقیقاتی برای آن انجام داده‌اید.

هزینه مهاجرت به کانادا چقدر است؟

هزینه مهاجرت به کانادا چقدر است؟

تخمین دقیق این هزینه به دلایل مختلف امکان پذیر نیست. با این حال میتوان گفت، یک فرد برای اقدام جهت مهاجرت به کانادا، نیاز به حدود ۱۵۵۰۰ دلار کانادا دارد. زوج ها باید حدود ۲۱۰۰۰ دلار کانادا را فراهم کنند و خانواده‌هایی که دارای فرزند هستند باید بین۲۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار کانادا هزینه کنند.

سریع‌ترین راه مهاجرت به کانادا چیست؟

سریعترین راه مهاجرت به کانادا برنامه اکسپرس اینتری (Express Entry) است. اکسپرس اینتری سیستمی است که برای انتخاب و ورود سریع تر مهاجران ماهر و متخصص به کانادا طراحی شده است. این برنامه بر اساس سیستم امتیازدهی کانادا عمل می‌کند که به متقاضیان امتیاز می‌دهد (مجموعا ۱۲۰۰ امتیاز) بر اساس عواملی از جمله سن، تحصیلات، تجربه کاری، زبان، و قابلیت‌های دیگر. با این روش، متقاضیان می‌توانند از طریق سه برنامه فدرال کارآفرین، برنامه کار ویزا، و برنامه کارگر ماهر، درخواست مهاجرت کنند.

در صورت برخوداری از امتیاز و شرایط لازم، متقاضیان می‌توانند پس از تشکیل پروفایل خود، در دوره‌های از پیش انتخاب شده برای امتیازبندی CRS Point، در مدت زمان ۱۵ دقیقه، به رقابت بپردازند و در صورت کسب امتیاز بالا، برای متقاضیان دعوت نامه ارسال می‌شود.

مهاجرت به کانادا چقدر زمان می برد؟

این زمان ارتباط مستقیم با پرونده‌ی شخص و در واقع روش مهاجرتی وی دارد. از جمله ویزای مورد نیاز، پرداخت هزینه‌ها و وضعیت شخصی شما، با این حال به صورت حدودی، مدت زمان لازم برای پردازش پرونده و صدور ویزای کانادا برای هر روش مهاجرتی، به شرح زیر است:

  • پذیرش و ویزای دانشجویی: 2 تا 8 ماه
  • ویزای توریستی: حداقل 120 روز
  • مجوز و ویزای کاری: حداقل 8 ماه
  • مجوز و ویزای کاری (اقدام از داخل کانادا): بین 60 تا 180 روز
  • برنامه ویژه نیروی متخصص فدرال: حداقل 30 ماه
  • بررسی پرونده و صدور ویزای خوداشتغالی: حداقل 41 ماه
  • برنامه‌های استارت آپ: حداقل 32 ماه
  • اسپانسرشیپ همسر: حداقل 17 ماه اسپانسرشیپ والدین – پدربزرگ و مادربزرگ: حداقل 38 ماه
آسان‌ترین روش مهاجرت به کانادا چیست؟

آسان‌ترین روش مهاجرت به کانادا چیست؟

پاسخ این سوال به شرایط زندگی شما بستگی دارد. به‌طور کلی، اکسپرس انتری، مهاجرت تحصیلی، برنامه‌های استانی و اسپانسرشیپ آسان‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا هستند.

حداکثر سن قابل قبول برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟

حداکثر سن برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟ به طور کلی تا کنون به صورت رسمی محدودیت سنی خاصی برای برنامه مهاجرتی به کانادا اعلام نشده است. در واقع میزان امتیاز متقاضی، مقوله حائز اهمیت در برنامه مهاجرت به کانادا است.

آیا امکان زندگی و کار در همه جای کانادا برای همه وجود دارد؟

زمانی که یک نفر اقامت دائمی کانادا را دریافت کند می‌تواند در هر جایی از کانادا زندگی و کار کند. اما اگر یک فرد خارجی اقامت دائم نداشته باشد باید مجوزهای لازم برای کار در کانادا را به دست آورد. در واقع فرد باید Work Permit یا مجوز کار در کانادا را اخذ کند.

بررسی شرایط مهاجرت به کانادا بدون وکیل

آیا مهاجرت به کانادا بدون وکیل ممکن است؟

بله، بدون وکیل هم می‌توان برای مهاجرت به کانادا اقدام کرد. کافی است به وبسایت اداره مهاجرت کانادا به آدرس (www.canada.ca) مراجعه کنید و تمام مراحلی که باید انجام شود را به دقت مطالعه کنید و مدارک مورد نیاز را آماده کنید. تمام اطلاعاتی که نیاز دارید به همراه توضیحات تمام روش‌های مهاجرتی، در این وبسایت در دسترس است. اما اگر بخواهید مراحل کار را سریع‌تر و با ریسک کمتر انجام دهید، توصیه می‌کنیم به وکیل مهاجرت مراجعه کنید. زیرا وکیل و مشاور مهاجرت، به قوانین و مقررات و روال کار آشنایی بیشتری دارند و راه را برای شما هموار می‌کنند.

شرایط جدید اقامت کانادا در سال ۲۰۲۴ برای ایرانی ها

اداره مهاجرت کانادا اعلام کرده است از ابتدای مارس ۲۰۲۳ تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۴ شرایط اقامت در کانادا برای ایرانیان را تسهیل خواهد کرد. این شرایط فوق العاده برای کمک به تمدید اقامت و تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی یا کاری در نظر گرفته شده است. باید توجه داشت این شرایط مهاجرت به کانادا فقط برای افرادی در نظر گرفته شده است که در داخل کشور کانادا حضور دارند. کانادا اعلام کرده است که در مدت این یک سال هزینه های درخواست تبدیل ویزا و تمدید اقامت را نیز از ایرانیان دریافت نخواهد کرد.

اگر مهاجرت به کانادا را برای ترسیم آینده‌ای روشن برای خود و فرزندان‌تان در نظر دارید و به دنبال راهی مطمئن و سریع برای دریافت اقامت دائم کانادا هستید، موسسه مهاجرتی آتلانتیک ۷۲۴ با تیمی متخصص از وکلا و مشاوران مهاجرتی، شما را در یافتن بهترین شرایط اقامت کانادا یاری می‌نماید. هر روشی که برای مهاجرت در نظر داشته باشید اعم از تحصیلی، شغلی، سرمایه گذاری و سایر روش‌های رایج، مشاوران مهاجرتی باتجربه در تمام مراحل مهاجرت کانادا در کنار شما عزیزان خواهند بود.

فرم ارزیابی اولیه

برای شروع روند مهاجرت خود ، لطفا ابتدا فرم ارزیابی را تکمیل کنید.