مخاطب گرامی؛ شماره تلفن دفتر تهران شرکت آتلانتیک ۷۲۴ تغییر کرده است.
02191006595

سرتیتر خبرها

افزایش جمعیت کانادا از طریق مهاجرت تا سال 2068

افزایش جمعیت کانادا از طریق مهاجرت تا سال 2068

در حالی که انتظار می رود بسیاری از کشورهای توسعه یافته در طی ۵۰ سال آینده شاهد کاهش جمعیت باشند، اما پیش بینی می شود که با مهاجرت به کانادا، جمعیت این کشور تا ۵۰ سال آینده افزایش یابد.

اداره آمار کانادا گزارش می دهد که جمعیت کانادا از ۳۷.۱ میلیون نفر در سال ۲۰۱۸ می تواند به ۵۵ میلیون نفر در سال ۲۰۶۸ برسد.

رشد جمعیت در انتاریو و آلبرتا

طی بررسی های انجام شده انتظار می رود که رشد جمعیت در استان انتاریو و آلبرتا بیشتر از دیگر استانهای کانادا باشد. در واقع جمعیت انتاریو در سال ۲۰۴۳ با حداکثر رشد ۲۰,۴ میلیون نفر جمعیت در مقایسه با سال ۲۰۱۸ با جمعیت ۱۴.۳ میلیون نفر در حال افزایش است.

آمار کانادا پیش بینی کرده است که اگر چه برخی استان ها و سرزمین ها با افزایش جمعیت روبه رو هستند اما در ۲۵ سال آینده در برخی دیگر از استان های کانادا، جمعیت کاهش می یابد.

همچنین آمار کانادا می گوید، نرخ رشد جمعیت در آلبرتا در بین دیگر استانهای کانادا، طی ۲۵ سال آینده از بالاترین میزان رشد برخوردار خواهد بود و جمعیت آن تا سال ۲۰۴۳ می تواند به ۷/۳ میلیون نفر برسد، که نسبت به سال ۲۰۱۸ سه میلیون نفر افزایش یافته است.

بیشتر این بررسی نشان می دهد که جمعیت آلبرتا از بریتیش کلمبیا پیشی گرفته است.

ولی در مجموع “دو استان آلبرتا و انتاریو، بین سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۴۳ بیش از نیمی از رشد پیش بینی شده کانادا را تشکیل می دهد.”

افزایش جمعیت استان های آتلانتیک، کبک و دیگر استان های کانادا

آینده جمعیت استان های آتلانتیک، استان های کبک و دیگر استان های کانادا

پیش بینی می شود که جمعیت مانیتوبا (Manitoba) و ساسکاچوان (Saskatchewan) در طی ۲۵ سال آینده رشد کند به طوری که این دو استان می توانند بر اساس کلیه بررسی های انجام شده تا سال ۲۰۴۳ از جمعیت کبک پیشی بگیرد.

بیشتر تحقیقات نشان می دهد که جمعیت کبک نسبت به سایر استان های کانادا با سرعت رشد کمتری مواجه است، در حالی که سهم کبک از کل جمعیت کانادا در سال ۲۰۱۸، ۲۲.۶ درصد بوده ولی پیش بینی های آماری کانادا نشان می دهد که تا سال ۲۰۴۳ بین ۲۰.۱ درصد تا ۲۰.۶ درصد کاهش می یابد.

طبق تحقیقات انجام شده در اداره آمار کانادا، رشد جمعیت برای استان آتلانتیک کانادا سیر نزولی دارد که این مطلب نشان می دهد که جمعیت این استان تا سال ۲۰۴۳ در سطح پایدار قرار دارد و یا در حال کاهش می باشد.

البته با این حال پیش بینی می شود که جمعیت سه قلمرو کانادا، در ۲۵ سال آینده افزایش یابد بطوریکه سهم آنها حدود ۲۵ درصد از کل جمعیت کانادا را شامل خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا به صورت تخصصی با کارشناسان آتلانتیک ۷۲۴ تماس بگیرید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *